Sóc una pedra

Un relat de: Antropo
Sóc una pedra. Una pedra forta i dura i puc suportar molts colps (de fet, n'he suportat de molt grans). Però he tingut un problema, i és que he anat a parar baix d'una estalactita de problemes que goteja. I tota gota d'aigua, per ímfima que siga, cau damunt meua una i altra vegada. Aquesta metralleta d'aigua pot erosionar i foradar la pedra més resistent.

No vull més gotes d'aigua.

No obstant, no fa molt una sorpresa arribà a mi. I és que una nova pedra xocà amb mi i els dos fugirem de l'estalactita. La pedra que m'ha salvat i que ha fet que ens fundim en la més perfecta i meravellosa erosió.

Ara, ets tu la pedra que rodola? O la pedra erosionada?

Comentaris

  • Un bon final[Ofensiu]
    Cleya | 21-10-2014

    Ara, jo sóc la pedra que rodola i es colpeja de bat a bat. Sense entendre-ho; sense saber què fer per deixar de rodolar i fer-se mal. Però, alhora, també sóc la gota de l'estalactita que recau una vegada i una altra sobre aquesta pedra, sense poder parar. Ballo, entre gotetes que cauen i moro, fent-me petita a cops. I em consolo pensant que algun dia seré aigua cristal·lina, o bé, pedra de la roca més ferma.

  • pedra[Ofensiu]
    Espurnes | 20-10-2014

    Sentir la vida de la pedra, interpretar la seva singularitat esdevé amb l'observació profunda de la natura i de la vida i sense tenir en compte els estats, líquids, sòlids...
    Magnific! Sóc una pedra, entenc que neix de la observació profunda que tu fas de la vida. Felicitats!

  • Excel·lent![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 12-10-2014 | Valoració: 10

    Un relat fantàstic, excel·lent, amb una metàfora de la vida molt terrenal. La dificultat de viure com la duresa d'una pedra i el dia a dia amb el degoteig d'una estalactita. Molt bé! Benvingut a Relats en Català i una forta abraçada.

    Aleix

  • Preciós [Ofensiu]
    Et venc un engany | 11-10-2014 | Valoració: 9

    De veritat, m'ha encantat, sense paraules...

l´Autor

Antropo

2 Relats

5 Comentaris

1074 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Bé, la veritat és que sóc nou a acò. Primer que res vull dir que no compte amb la sort d'escriure i dominar plausiblement el català i preferisc fer-ho en valencià (espere que no comporte cap problema). D'altra banda res més, adore les lletres i adore gastar-les i he trobat ací l'oportunitat de fer-ho.

Llegir molt i escriure bé, eixa és la meva màxima.

Gràcies per llegir-me.

Últims relats de l'autor