Sóc feliç

Un relat de: jaumesb

Sóc feliç

En veure
Roba teva
A l'estenedor de casa,

En trobar
Daurats cabells teus
Al desaigua de la dutxa

I en abraçar i besar
La teva nua cintura
Mentre et poses
Crema a la cara.

Comentaris

  • jaume...[Ofensiu]
    brideshead | 21-03-2007

    per què tornes a reeditar els poemes? M'ha sorprès veure els mateixos títols al cap de dos anys...

    Una abraçada!

  • Cert,[Ofensiu]
    brideshead | 19-05-2006 | Valoració: 10

    Amb unes poques paraules, descrius la plena felicitat.

  • ho dius tot amb no res !!![Ofensiu]
    Angel Negre | 16-05-2006

    Quanta raó tens company, no i pot haver mes felicitat, amb això que descrius en tant poques ratlles.
    Ja fa temps que llegeixo els teus relats perdó perquè no diu pel seu nom poesies. Em captiven quasi totes.
    Felicitats poeta

    gege

  • Recordo[Ofensiu]
    brideshead | 16-05-2006 | Valoració: 10

    que va ser el primer poema teu que vaig llegir, i em va entusiasmar. Avui, en rellegir-lo, em captiva de nou. Després he anat seguint la teva poesia, l'has evolucionada a un únic pensament amorós, sempre amb breus versos que t'han tornat a la vida i te l'han omplert d'amor a vessar. Felicitats per tanta felicitat.

    Espero que els noguers segueixen vius per perllongar la vida i l'amor.

  • Potser[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 14-04-2006 | Valoració: 10

    és que a vegades oblidem les coses que realment ens poden fer feliç, esperant aquella gran felicitat que mai no arriba.

    M'agrada la senzillesa del poema. Els moments que expliques formen part d'aquelles petites coses (que deia en Serrat) que ens fan la vida més bonica.

    Una abraçada.

    Salz.

  • converteixes...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-11-2005 | Valoració: 10

    la senzillesa, la quotidianetat, les petites coses, els detalls en coses de gran importància, potser aquesta és la fòrmula secreta de la felicitat.
    una abraçada!

  • Perfecte[Ofensiu]
    filladelvent | 28-10-2005

    combinació entre allò idíl·lic i allò quotidià. Curt, precís, i amb unes imatges i idees molt boniques.

  • guau!!!!![Ofensiu]
    Becari | 28-10-2005 | Valoració: 10

    això si que és la felicitat!!!!
    m'ha semblat un poema molt i molt maco.

  • I tant si ho és,[Ofensiu]
    brideshead | 28-10-2005

    de fàcil, ser feliç quan la felicitat es sap trobar en aquestes petites coses que tu ens dius, en aquestes escenes tan habituals del dia a dia... i que esdevenen la major injecció per fer aquest camí cap a la felicitat. Llàstima que moltes persones es creguin que necessiten grans coses, amors platònics que mai aconseguiran, un gran treball, un gran cotxe, unes bones i llargues vacances com més lluny millor.... sense això, se senten infeliços i és perquè segurament, no s'han aturat a pensar què bonic que es trobar una samarreta d'ell/lla estesa, un cabell a la dutxa, ni que romàntic i amorós resulta fer-li un petó a la cintura mentre ella es posa crema o ell s'afaita...

    Maquíssim. Al darrere d'aquesta senzillesa amb que has escrit aquests breus versos, hi ha un poema d'amor sensacional.

    Et felicito. Seguiré llegint-te!

    Una abraçada!

  • Molt tendre ![Ofensiu]
    Leela | 07-10-2005

    M'ha agradat molt, perquè és curt, concís i emana una frescor quotidiana encantadora... 'posar-se crema a la cara', 'els cabells a la dutxa'... tu hi veus coses boniques al cada dia... felicitats!

  • mar - montse assens | 07-10-2005

    curt i intens

    i no cal més paraules,
    doncs aquestes són suficients
    per sentir la sensació
    de fer entrar ganes
    de posar-se crema a la cara

    és preciós, de veritat
    una abraçada

  • MoLi | 07-10-2005

    Ei, gràcies pel comentari.
    Tots els poemes que has escrit fins ara, m'han encantat, són fascinadors. Aquest és el que m'ha agradat més... per què? Senzill, entenedor, és genial, no li sé torbar més adjectius!!
    Et seguiré llegint.
    MoLi.

  • instants | 03-10-2005

    Collins quina enveja... quina sort poder escriure això amb aquesta alegria que transmet el relat ...ufff quan de temps...

  • Senzillament feliç[Ofensiu]
    jacobè | 03-10-2005

    És un poema d'estimació preciós. Amb escenes poc guarnides de la vida quotidiana m'has convençut que ets feliç. T'hi veig. Estampes aparentment poc dolces les has transformat en delícies d'amor.

  • senzillament perfecte, perfectament senzill[Ofensiu]
    papallona | 30-09-2005 | Valoració: 10

    M'he lleguit tots els teus poemes, i és fantàstic com en unes poques paraules, i ben senzilles fas un poema magnífic! M'agrada molt llegir poesia, i t'he d dir q he disfrutat de lleguir els teus poemes, són tan senzills, però tan elegants i amb tant d significat... perfectes!
    I aquest poema en concret és molt bonic... Vols dir que ets feliç al seu costat, però en cap moment utilitzes aquestes paraules, això fa agafar al poema més significat...
    Bé, esper que segueixis escrivint, jo et seguiré lleguint!

    Papallona

Valoració mitja: 10