Ser feliç

Un relat de: F. Escandell

Sortir al carrer, i mirar la gent als ulls. Riure. Oblidar tots els fantasmes. No tenir por de res. Veure el cel més clar que mai. Sentir que avui el món et somriu. Agradar-te el que fas. Deixar enrere el passat. Mirar amb il·lusió el futur. Deixar de somiar. Viure. Adonar-te de que no estàs sola. Ser diferent. Ser tu mateixa. No escoltar la veu de l'enemic. Centrar-te en els teus. Rebre una bona notícia. Que es compleixin els teus somnis. Sentir-te útil. Trobar-li sentit a l'existència. Somriure als desconeguts. Conèixer persones interessants. Veure els colors del camp més vius que mai. Aquella olor. Una nova melodia. Una nova rima. Pensar en els aspectes positius de tot el que has viscut. No penedir-te de res. Voler viure.

Ser feliç.

Comentaris

  • Un resum molt viu i pràctic[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 17-10-2009 | Valoració: 10

    Positiu relat ple d'actituds quotidianes i que aporten viure moments de felicitat.

  • no és fàcil[Ofensiu]
    Nyanga | 17-10-2009

    Com és fa?? Quin és el secret??
    Vull saber-ho per estar cada dia del món aixi!!

    :)

  • És fàcil?[Ofensiu]
    Unaquimera | 17-10-2009 | Valoració: 10

    No sé si la coneixes, però hi ha una cançó de Rosana que diu " Ser feliz és facil: sé feliz! Solamente tienes que sentir... "
    Això és el que m'ha recordat el teu relat: que la felicitat es pot obtenir a partir de senzilles propostes!
    Quan dic senzilles, em refereixo evidentment a la seva formulació... no tant en la seva execució, m'entens?
    Algunes de les teves propostes ja les porto a terme ... alguna altra me la plantejo ara mateix com a objectiu! ;-)

    Fins la propera visita, t'envio una abraçada de color clar i un somriure entre desconegudes,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de F. Escandell

F. Escandell

96 Relats

119 Comentaris

76103 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Sóc inútil com un gos que borda
a una lluna que no entén d'udols...


[http://somiarpersobreviure.blogspot.com]