Sempre amb tu

Un relat de: Osman

Cada llàgrima que cau dels teus ulls, fa basar una altra dins el nostre cor.
No plores sola, plores amb tots nosaltres...
I nosaltres plorem amb tu perque t'estimem, perque coneixem el teu cor, perque ens has regalat part d'ell.
Per això, perque t'estimem, no ens cansarem de dir-te que som aquí, desitjant ajudar-te.

Cada vegada que tanquis els ulls i no tinguis ganes de caminar, pensa en nosaltres, et portarem en braços fins a on el cel i el mar es creuen per donar lloc a la fantasia, a la imaginació.

Quan tinguis por, enrecorda't que nosaltres estem darrere teu, esperant una mirada per anar a salvar-te. Serem nosaltres els que obrirem la llum del teu passadis perque no tinguis por mai més.

Ens has regalat el teu cor i nosaltres, igual que ho has fet tu, et regalem el nostre.

SEMPRE AMB TU



Comentaris

  • Que maco!![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 19-09-2005 | Valoració: 10

    Brillants paraules descriuen tan dolços versos.
    M'encanta!
    Muacks

  • te sort...[Ofensiu]
    natasha | 18-08-2005 | Valoració: 9

    ...la persona a la qual vagi dedicat el relat te sort de tenir una prsona k stigui sempre al costat i li digui aixi. PRECIOS!!!
    Felicitats x l'escrit i vinga, a seguir escrivint!!
    Dew kiss
    nAtaShA