SEDUIR

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Tenia el llibre obert davant meu, assegut al sofà de casa nostra . Va fer un moviments com si es volgués acostar-se , li notava la tendresa i la seva tebior. Amb moviments gràcils semblava acostar-se i volgué marxar, se la veia quasi etèria. Va girar el cap, les nostres mirades es varen trobar al instant. De sobte es va detenir es va posar a caminar en cercles per l’habitació , sembla em vulgui seduir altre volta. El seu cos esvelt el va lluir tant com va poder , quasi diria que s’exhibia davant meu. De sobte s’apropa a mi , li noto el desig de que la prengui als meus braços. Agafo molt fort la meva gateta “Greta” l’acarono i sento els batecs del seu petit cor contra mi. Es posa a “filar” satisfeta. Ja te el que volia la meva gata, la reina de la casa.

Comentaris

  • Greta[Ofensiu]
    tapisser | 29-06-2016 | Valoració: 10

    Segurament volia llegir i tu no la vas deixar.

    És emotiva la narració.
    M'ha agradat, digues a la Greta que ens ha seduït a uns quants.

    Una forta abraçada.

    Albert

  • AH ELS GATS...[Ofensiu]
    jomagi | 28-06-2016 | Valoració: 10

    Aquesta sencillesa de relatar la vivencia intima d' UNS sers tant profundament especials com són les gates sobretot, sens aquell plaer de conviure amb una humanitat diferent però intensa.
    Una abraçada Montserrat.

  • Tendre[Ofensiu]
    Karin | 28-06-2016 | Valoració: 10

    Un relat ple de sentiment que fins al final m'ha tingut entretinguda

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

324472 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.