Ressaca

Un relat de: Trossets del que penso
Avui m'he aixecat amb ressaca.
Ressaca: quadre de malestar general que pateix al despertar qui ha consumit begudes alcohòliques en excés.
Ara començo a recordar.
Tenia una Voll-Damm a les mans quan vaig veure les primeres imatges i vaig pensar que a la cervesa li havien canviat la graduació de cop.
Ja que sinó, no entenia el to blau que adquiria la pantalla.
Em vaig fregar els ulls, però la imatge seguia estàtica, com el meu país des de feia una temporada. I vaig pensar que potser una bona solució seria que me'n begués una darrera una altra per enganyar a la vista.
Què idiota en pensar que sols era una il·lusió òptica.
I avui, m'he aixecat amb ressaca.
Amb paraules buides i un país que no sap cap on marxa i on el seu color blau cel, sols és una fal·làcia.
A la nevera, la maleïda cervesa.
Al congelador, les esperances d'una terra, d'una llengua i d'una vida.
Necessito una dutxa freda, doncs tinc els sentits adormits després de la trompada.
Encara que no sé si el sabó em netejarà la consciència fregaré ben fort per que no quedi ni rastre de la por momentània.
La valentia no és força però sí empenta.

Comentaris

  • Malson[Ofensiu]
    Jucamala | 21-11-2011

    Sí, jo no ho he atribuït a l'alcohol.
    He cregut haver patit un malson, però no.
    M'he llevat en un país tenyit de blau, i per postres tard. M'he adormit, ja que el meu rellotge s'ha endarrerit.
    S'ha endarrerit 36 anys.