Repte CXII - By your side

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: angie i Ninona (8 abril del 2006)







Tema: "Històries al voltant d'una cançó"





Extensió aproximada: màxim 350 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "moxaina", "destí", "llangorós/a" i "runa"





Durada: fins dilluns 10 a les 15 hores





Guanyador/a: foster







Text guanyador:



By your side

L'índex polsà el play. Des de feia dies, en Ned escoltava aquella cançó una i altra vegada. Ella li havia fet arribar el cd de la Sade junt amb una breu però esperançadora nota: "T'estimo, et trucaré aviat; ara, però, has de pensar en tu, només en tu."

L'índex polsà el play intuint ja els primers acords i els primers mots:
De veritat creus que et deixaria?
Em coneixes massa bé per pensar-ho.
Creus que et deixaria
just quan més em necessites?

Aquella veu de seda l'acaronava amb delicades moixaines, li recordava amb un murmuri suau que, malgrat tot, ella era al seu costat, que no l'abandonaria mai.
Ets molt millor del que et penses
i quan et sentis perdut i sol
quan no sàpigues com tornar,
jo, estimat, et duré a casa
jo, estimat, et vindré a trobar.

En Ned es mirava el telèfon i no entenia per què no sonava, per què no el trucava. Ell havia fet tot el que li havia promés, havia enganyat el destí amb una cura de desintoxicació nova i arriscada que podria haver-li costat la vida. I havia sobreviscut i estava net, net del tot. Però, per a què el volia ara un temps llangorós, de runa i solitud?

I si vols plorar,
Sóc aquí per assecar els teus ulls,
Saps que aviat, molt aviat
tornaràs a respirar.

La cançó el torbà pregonament amb les seves veritats: imatges de la Carla , records de la seva veu, la seva pell...

Abraça'm fort, estimat.
Quan et creguis sol,
jo seré sempre allà.
Al teu costat, baby,
baby, by your side.

L'índex polsà novament el play: De veritat creus que et deixaria?...

Un demà incert s'acabaria el malson i llavors potser ella apareixeria i potser llavors marxarien per sempre més, amb un futur per refer.
Però per si no fos així, per si finalment la distància i el temps havien fet la seva feina, en Ned sabia ja i sabria que, quan l'havia necessitada, quan les seves paraules havien estat el salconduit per evitar l'inevitable, ella sí, llavors, ella havia estat al seu costat.






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

284309 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!