Què buscaries desesperadament?

Un relat de: Lis Silence

Buscaria la noia desesperada, la noia oculta dintre meu, buscaria l'amor propi. Allò que sempre busques però que mai trobes, allò que sempre amagues i no permets reflectir. Buscaria la nena que plora, la infantesa, la innocència d'una època que no vols deixar passar. Buscaria la manera d'aturar el temps, i dir avui faig disset anys però no en vull fer cap més. Buscaria la manera de enfrontar les coses i no fugir-ne. Buscaria antics somnis, i noves formes de pensar i actuar. Buscaria diferents raons de ser, buscaria la incertesa de l'exterior que em causés misteri i motivació, i buscaria la certesa de l'interior que em causés seguretat, confiança, i la realització amb mi mateixa.

Buscaria moments i persones amb qui compartir-los, buscaria una vida més enllà de la monotonia de cada dia. Buscaria l'autoestima, que cada persona ha de tenir per si mateixa, buscaria l'autovaloració. Buscaria una motivació, un objectiu pel qual fer les coses, pel qual lluitar. Buscaria simples paraules, senzilles, escoltades, paraules que no hagués de demanar. Buscaria moltes coses, buscaria la felicitat, l'amor, la realització com a persona. Ho buscaria desesperadament.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Lis Silence

Lis Silence

4 Relats

1 Comentaris

2795 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00