Política

Un relat de: Eugeni Mur

Si avui hem desatès la capacitat de sentir
l'essencial amor humà l'un envers l'altre,
escolant-se nu de calma el nostre cor ferit,
només ens quedarà el recurs de pensar-lo.
Considerar l'amor com ideologia política
lluny dels paranys del prejudici, tradicions
i sentiments, ens salvarà d'un absurd demà.

Comentaris

  • ostres...[Ofensiu]
    tramuntana | 01-09-2005 | Valoració: 9

    L'amor...política... uau, mai se m'havia acudit noi. jje m'ha agradat molt!

    P.D: gràcies pels comentaris!

    laura^^

  • Jo també penso com el Weidung...[Ofensiu]
    ROSASP | 29-08-2005

    L'amor en essència cap a l'ésser humà i tot el que ens envolta, és potser l'únic camí que ens permet percebre i comprendre el dolor, les diferències, els distints punts de vista, les limitacions, els dubtes, els errors i tantes coses més...
    No hi hauria millor política que aquesta, però potser només és un somni.
    En tot cas, cadascú de nosaltres som lliures per poder-la practicar fins on siguem capaços.

    P.S.- No crec que vingui massa al cas explicar-te el perquè no valoro des de fa poc temps. T'asseguro què per mi era un veritable turment, no era capaç de copsar tot el que em podia transmetre un relat i al mateix temps tenir en consideració l'estructura i la forma i donar-li un valor del 1 al 10. No és tan fàcil com corregir un exàmen i per a mi tot això és massa subjectiu.
    Considerant la naturalesa dels teus escrits, tots ells molt humans, em va cridar molt l'atenció que a la teva biografia hi fiqués que no et comentéssim els que no valorem, per honestedat i claredat. La veritat és que em vaig quedar a quadres, doncs jutjaves a una molt nombrosa part de relataires, passant-nos a tots pel mateix rasant.
    T'asseguro que tant m'han ajudat els comentaris valorats com els no valorats, però el que m'omple de debò és aquell que és capaç de dir-me el que pensa i em deixa un escrit crític o no, però constructiu. Gràcies a ells m'he sentit créixer i escriure amb més força i il·lusió que mai.
    Han estat realment de gran ajuda i m'han donat la possibilitat de compartir molt més que l'escriptura.

    Si t'he de ser sincera, preferiria que no existigués l'opció de valorar, la veig com ja t'he dit subjectiva i motiu de males interpretacions (sobretot considerant que gairebé tots som aficionats).
    No et volia fer un discurs, però necessitava dir-
    t'ho.

    Aprofito també per donar-te les gràcies pels teus comentaris.

    Salutacions!


Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Eugeni Mur

Eugeni Mur

36 Relats

50 Comentaris

33932 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:
MÉS COMPRENDRÀS


Més comprendràs com més els mots t'apropin
a la vora del riu de tu mateix
i sense por t'encaris amb la teva
fluent realitat.
Mudances, ritmes,
no fan més que ennoblir-te i afermar-te
quan els saps assumir sense recances.
Ofega, doncs, tot allò que t'allunyi
del projecte de tu i accepta totes
les solitutds i totes les mancances
sense neguit.
Fes de l'amor la norma
que t'alliberi de temors i angoixes
i et faci clars els horitzons del somni.


Miquel Martí i Pol