Pòker "d'ases"

Un relat de: ferrys

S'encèn un cigarret. Al costat té un vi amb graciosa, un soldadet, com l'anomena Ell. La tensió és increible, no s'ho pot creure, té la jugada perfecta. Va perdent, però s'ho pot endur tot en aquella jugada clau. Té una parella d'asos, sap que guanyarà. Veu en la jugada de l'altre un jardinet, com Ell anomena, per resumir, res. Una suor freda comença a regalimar-li front avall, fins que mulla la boquilla del cigarret mig consumit. Cau la cendra al tapet de l'Interviu brut d'aquell Acuarius que li va caure la setmana passada mentre jugava al set i mig. És massa important la situació, l'honor està en joc. El cambrer aixuga la brutícia acumulada d'hores de joc, hores mortes desprès de dinar. I se sent com aquell mono a dalt d'una de les Palmeres del Paradís, dominant l'escena. És el moment de mostrar jugada. Si, decideix anar-hi.... Màxima tensió.... Merda!! Un pòker d'asos fa que torni a perdre per enéssima vegada consecutiva. En fí, nomès es jugaven quatre cigronets....

Comentaris

  • EL CAFE DELS MAL ENTESOS[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 06-12-2007 | Valoració: 8

    ES EL MEU RELAT QUE TAMBÉ PARLA DEL CAFE DEL POBLE I DEL JOC DE LA BUTIFARRA, EL DIA A DIA ES EL MILLOR TEMA PER ESCRIURE.