Només una mirada

Un relat de: Thyst

M'ofega la gent, em xuclen, els sento cridar amb els ulls la seva indiferencia.
Busco una mirada, la que no m'acusa, ni es clava, ni esgarrapa.
La teva mirada la sento abans de creuar-la, dos punts entre milers de forats buits que observen i enverinen. I maten.

Vaig a la deriva entre estranys que miren i cremen, que observen i esperen clavar l'urpa a la meva galta. Els busco desesperada, dos ulls, els teus, plens de calma, de ganes, de paraules, de sentiments i capes d'esperança.

Els vull, els busco, els evoco, els sento quan no hi són i ja els enyoro quan els tanques.
Només una mirada, la teva, la que m'abraça.


Comentaris

  • Tota una mirada[Ofensiu]
    Unaquimera | 22-06-2008 | Valoració: 10

    Un poema deliciós!
    Ja saps ( ho dic perquè has llegit algun relat meu, com ara Amb les cames separades, que tracta aquest tema... si et ve de gust un altre encara més específic, t'ofereixo Mirades i miratges: ja veus pel títol que conecta plenament amb el teu! ) que per a mi el món de les mirades és un tema que m'apassiona, al que sempre se li pot descobrir una nova faceta, un altre punt de partida... o d'arribada!

    Aquest cop, tu has trobat un enfocament ben especial, que atreu des del començament:
    D'un costat, "els sento cridar amb els ulls la seva indiferència" és una figura curiosa, que alerta de què a continuació podem trobar quelcom especial, diferent a l'habitual.
    De l'altre, amb una frase breu i aparentment senzilla "Busco una mirada, la que no m'acusa, ni es clava, ni esgarrapa.", em sembla que has fet al·lusió a un dels desitjos eterns de tothom: el de trobar uns ulls que ens acullin, que ens acaronin, que ens acceptin i ens ofereixin refugi.

    Has expressat la sensació inicial, el contrast d'emocions i la progressió molt adequadament, i has culminat l'apropament amb un vers encisador, que m'encanta!
    Em sembla aquest un poema que, sense perdre frescor, indica una maduresa emotiva i expressiva notable.

    T'envio una abraçada amb els ulls ben oberts,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Thyst

Thyst

34 Relats

80 Comentaris

39244 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Res, us llegeixo i m'encanteu.
Gràcies pels vostres comentaris, m'animen molt a seguir intentant-ho.

Nascuda a Barcelona fa 19 anys, em considero de l'Empordà i d'aquella tramuntana. Només faig que viure, i prou.