Final del trajecte

Un relat de: Thyst

Imagino, si mai fessin cronología de la meva vida, que el dia zero has de ser tu.
Començaria la meva vida quan va començar la teva, molt abans que jo tastés l'aire.
Tot el que he sigut abans de tu era preparatòria, pràctica repetitiva del que havia d'arribar a ser. Negatius al meu calendari que comptaven amb una lentitud cruel els dies que faltaven fins a tu.
El meu naixement va ser només, el punt clau del trajecte, simple garantía que els destins s'unirien.

L'examen final, el dia que te'm vas creuar per primer cop. Després de la primera paraula: el dia u, el dia dos...

Comentaris

  • Convicció i coherència[Ofensiu]
    Unaquimera | 28-12-2008 | Valoració: 10

    Has tornat! Quina alegria tornar a saber de tu i quin plaer descobrir que has publicat i que puc anar descobrint, un a un, aquests tresors que has volgut compartir.

    Aquest que he triat avui, perquè era sense estrenar, ha estat una delícia!
    El teu Final de trajecte és coherent en cada línia al seu esperit i a l'encís d'una convicció íntima.
    El que tu vas llegir meu, la NINA, realment és dur. Et proposo que llegeixis l'anterior, que si bé no és precisament tou, ateny més el cap que el cor... coneixes el mite de Faust, oi?

    Tornaré aviat, no ho dubtis, que vull anar obrint els teus regals escrits, però avui mateix t'envio una abraçada per celebrar la retrobada,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Thyst

Thyst

34 Relats

80 Comentaris

39111 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Res, us llegeixo i m'encanteu.
Gràcies pels vostres comentaris, m'animen molt a seguir intentant-ho.

Nascuda a Barcelona fa 19 anys, em considero de l'Empordà i d'aquella tramuntana. Només faig que viure, i prou.