Percentatges

Un relat de: Thyst

Negra nit, que es diu.
Poses el millor concert acústic que he sentit mai. El volum just. Si ho has fet expressament m'és igual.
Una mica més d'alcohol ja no fa mal, m'omples altre cop el got. Em deixo caure al sofà escoltant-te murmurar coses que prometen una vetlla llarga. I si ho has fet expressament m'és ben igual. Deixes que m'acomodi sobre teu, m'acarones els cabells mentre segueixes parlant amb veu ronca. Les teves intencions no m'importen perquè m'agrada sentir-te el cor bategar.

Aquesta nit deixaré que m'enredis, que et creguis un altre si t'agrada més; aquesta nit no ets tu, no sóc jo: som un accident; ens hem descomptat en algun moment, el pla ha fallat, i encara així, certíssim, em convenç que et doni la nit que em demanis. Et donaré el percentatge exacte del meu amor perquè puguem creure'ns la mentida i llevar-nos l'endemà amb el pes de l'altre, com si fos especial, com si haguéssim de fer veure que ha passat alguna cosa en el nostre món que ha ens ha alterat d'alguna manera les òrbites.

Aquesta nit vull sentir el batec d'algun cor.

Comentaris

  • "Sentir el batec d´algun cor"[Ofensiu]
    brins | 18-04-2009 | Valoració: 10

    Paraules sentides i profundes que expressen el desig, la necessitat... que tots tenim d´estimar.

    M´ha agradat la teva prosa poètica. Felicitats!

    Una abraçada cordial

  • Joc de mesures[Ofensiu]
    Unaquimera | 04-03-2009 | Valoració: 10

    En mig del teu dolç relat, m'ha sobtat una frase: "m'agrada sentir-te el cor bategar", ja que m'he sentit de seguida identificada amb ella!
    Reconec que quan sento una especial debilitat, em reconforta apropar l'orella i sentir el batec allà endins, com un motor que res no atura, com una assegurança de continuïtat, com una promesa de futur...

    M'ha encisat el joc que proposes d'enganys i creences, de pesos i percentatges, de coincidències que fan companyia i que permeten miratges... Al menys, aquesta nit!.
    M'encisen les coincidències que ens fan més properes! A tu no?

    T'envio una abraçada ben viva,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Thyst

Thyst

34 Relats

80 Comentaris

39150 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Res, us llegeixo i m'encanteu.
Gràcies pels vostres comentaris, m'animen molt a seguir intentant-ho.

Nascuda a Barcelona fa 19 anys, em considero de l'Empordà i d'aquella tramuntana. Només faig que viure, i prou.