no se pas...

Un relat de: instants

Un dia escriuré sense escriure
Paraules amb sentit
sense lletra
Passat camaleònic,
Subjecte incessant,
De crit irònic inexplorat.

Un dia escriuré sense escriure,
El secret del meu present ,
Les decissions que passen
Saltant, fent-me l'ullet,
Les fàcils : les que l'excusa és raonable.
Les difícils : les que s'amaguen sota el llit.

Un dia escriuré sense escriure,
La nostalgia de la tristesa,
Instant tèrbol
Que embolcalla un moment
Deixant-lo nu ,
Insinuat al pas del temps.

Un dia escriuré sense escriure
Que sóc dèbil
I per això fort,
Que no em fa por viure
al contrari que morir en vida.
Que no veig el sol i el sento,
Que un somriure desde la tendresa
Em desfà en mil bocins.


Un dia escriuré sense escriure…

I , potser, no diré res.

Car que tu ja m.'entendràs que

ha sortit el sol.


Comentaris

  • ànima de poeta...[Ofensiu]
    ROSASP | 02-09-2005

    És com albirar que potser un dia podràs aconseguir copsar-ho tot sense dir res.
    Tots els sentiments, els dubtes, les il·lusions, la força tirar endavant, els somnis amagats.
    I sí, potser no caldrà dir res o potser ho duràs tot escrit a la mirada.

    M'agrada com sona, m'agrada tot allò que em trasmet...

    Petons!

  • Només sensibilitat[Ofensiu]
    somriure | 01-09-2005 | Valoració: 10

    Ojala tothom tingues la capacitat per desfer-se com dius en el teu relat amb un somriure tendre, m'ha encantant com defineixes la sensibilitat, algo tant simple i tant complicat de trobar a vegades.Enhorabona un peto.

  • Deliciós[Ofensiu]
    brideshead | 01-09-2005

    Un bon pensament de matinada transformat en un esplèndid poema del perquè escrivim. I les paraules van fluint, va creixent el compàs, perquè s'hi amaga un sentiment molt fort cap algú que et fa "relligar" tot el que t'inspira per a escriure, encara que escriguis sense paraules (bona combinació, aquesta!) i al final..... entendrà que ha sortit el sol.

    Felicitats! Tu potser no ho saps, però jo intueixo que sí, que escrius perquè t'agrada i perquè ho fas molt bé!

    Moltes gràcies per les teves paraules. Te les agraeixo de tot cor.

    Una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96585 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.