NO EN EL MEU NOM

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
No en el meu nom. Avui a la manifestació unionista cridaven Visca Espanya, Visca el Rei i Visca Catalunya, no ho crideu en el meu nom.!.Visca Espanya no ho comparteixo no em sento espanyola i ells no han fet res perquè m'hi senti. Visca el rei tampoc, encara ressonen a les meves orelles les paraules tan dures que va dir l´altre dia. I Visca Catalunya no se si te el mateix significat per ells que per mi, em sembla que no.
Sempre he dit que respecto a tothom a tota forma de ser i de pensar. Per això respecto la seva manifestació, ara no comparteixo les seves idees.
Sé que tots som persones amb drets iguals, però pel mateix tenim formes de ser i de pensar.
Per mi Espanya en aquest moment és un país veí al que no li desitjo cap mal, ans el contrari com no li desitjo a França o a Portugal.
En veure tantes banderes amb l´àguila com que ja tinc algun any m´han tornat a temps de repressió als que voldria oblidar i perdonar.
És com una parella que de sobte agafen camins oposats, no li vols cap mal però deixa de ser part important de la vida.
En fi, com que segurament no ens passaríem pas d´acord, jo sols dic
Visca la República Catalana!

Comentaris

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

321040 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.