Nit de Nadal

Un relat de: Castanya Glacejada

Estic especialment eufòrica avui, deu ser gràcies a l'excès d'alimentació, em sento com un gall d'indi ple de panses el dia d'acció de desgràcies.

He celebrat la nit de Nadal jo soleta, a ple mes de novembre, bé no del tot soleta perquè unes hores abans de la mitja nit he anat de peregrinatge a l'open cor i m'he comprat una barra de turrons "suchard chocolate blanco" i "un surtido de 5 barritas de turrones el corte inglés" que contenia :"turrón de fresa, turrón de crema catalana, turrón de chocolate con almendras, turrón de chocolate crujiente y turrón de tiramisú" Campanaa sobre campaaana y sobre campana una asómate a la ventana y verás comiendo a una burra" en fi...

Faltava el cava per brindar però perquè? Si no té ni bon sabor, he decidit amortitzar les calories en un altre format.

Al sortir del supermercat m'he trobat a unes amigues, més ben dit companyes d'hàbits , ens hem dedicat unes mirades de complicitat que ens han fet sentir culpables mutuament.

Quan ja estava provista de la munició nadalenca m'he dirigit cap al videoclub i he llogat "El Crimen Perfecto", básicament la història d'una dona d'escases gràcies físiques (una atrocitat genètica per ser més exactes) que s'autoimplica en un asesinat (li salva el cul a l'assassí, l' home del que està enamorada (evidenment i previsiblement guapo i atractiu, que s'ha passat per la pedra totes les altres dependentes guapes es clar …) amb l'objectiu de fer-li chantatge (amenaçant-lo de fer petar la xerrada amb el policia que ha inspeccionat els grans magatzems , lloc on treballava el difunt) per casarse amb ell.

El difunt fa una sèrie d'aparicions al llarg de la película.

I la lletja quan està en plena operació de chantatge obliga al seu "pobre desgraciat" a despedir les dependentes agraciades i les substitueix per (com ho diria elements considerats humans però que no ho semblen de sexe femení).

Les ventes augmenten (a la película ho vull deixar clar perqué no sigui pres com una teoria aplicable a la vida real ) i la justificació d'aquesta millora es la següent:
Les clientes és veuen com a autèntiques deeses al costat dels engedros que les atenen (clar com que les clientes no tenen visió més enllà dels grans magatzems per comparar, ai...)

Molt constructiva, m'he permès la llibertat de ser egocèntrica de manera negativa i propinar-me uns quants paral·lelismes (lletjor recerca i captura d'homes, assassinat d'alguna persona que potser…… no sòc ningú per dir-ho fa nosa en la consecució dels meus objectius amb cert individu que recenment ha visitat la meva botigueta), que no cal detallar perquè seria malagastar lletres i teclejades (no em repetiré com el meu estimat i anel·lat ALL).

La película ha acabat bé, com sempre, un final feliç per la lletja (igual que a la vida real, jajaja) m'encanta el surrealisme….

Bé ja n'he tingut prou de tanta película , la nit no s'ha acabat aquí...

La Holly Dolly Song Leva´s Polca, una cançó més ben dit la banda Sonora dels camps de concentràció per torturar jueus, va arribar a les meves felices orelles fa questió d'una semana ( a través de la mtv d' IMAGENIO) enganxosa com ella sola, pitjor que l'aserejé, el videoclip està protagonitzat per una burra maquillada que salta sobre si mateixa i uns animalets la forma dels quals no recordo (ho sento amb l'ànima) que la contemplen i ballen al voltant seu.

La lletra es inventada o (perdò per la meva ignorància) escrita en un idioma que no reconec fonèticament, composta per 3 frases (màxim i posant'hi tot l'optimisme del món) que es repeteixen durant uns tres minuts, es hipnòtic ben juro que no es pot parar de mirar la burra ni de cantar la cansoneta , fa questió d'un parell d'hores, encuriosida, he buscat la lletra per Internet , me'n oblidava el meu germà la té en el seu culte repertori musical , no l'he trobat i en el seu lloc he aparegut en un forum d'una cadena de radio (100 crec) on un seguici de "lluços" demanava la lletra casi en to de súplica i alabava la cançò...

Jo he pensat, avui que estic celebrant la meva nit de Nadal (ningú m'ho impedeix de fet, potser demà neix un altre nen Jesús o un nou xixarelu amb personalitat paranoide que es fa passar per ell i funda una nova religió, ai perdò volia dir secta, o potser m'animo i la fundo jo al·legant que aquesta fantàstica nit se'm ha aparegut el Suprem mentres devorava turrons) (Déu és una castanya glacejadaa ho sé i als altres no els escolteu estàn equivocats!!!!) hauria de tenir un gest solidari amb aquets "LLUÇOS" que imploren la lletra de la Holly Dolly així que m'he armat de valor, m'he posat la cançoneta i he escrit la lletra tal i com a mi em sonava després l'he penjada al forum animant als altres membres a que la cantessin a veure si els hi sonava igual.

Aviat acabarà la nit màgica , qui sap que pot passar (juro que no vaig borratxa ni he pres cap estupefacient ni m'he automedicat amb rés que em pugui fer divagar lleugerament, nomès és un excés de sucre ) em queda una altre película per veure "El jardín de la alegría" estava dins del grup de comèdies , (jo només llogo comèdies que mai em foten gràcia però sempre guardo l'esperança com la resta de mortals ridículs) però té una pinta de drama no sé (ai que la nit màgica acabarà sent pitjor que la visita al cementiri el dia de tots sants…. tenint en compte que estem a novembre, temporalment seria més lògic, però bé...)

No em despedeixo, perquè sincerament, no trobo una manera original de fer-ho ( problemes amb els neurotransmisors no hi puc fer rés).

Així que per acabar ja d'una vegada la sessió i no carregar-vos massa la bombeta desitjo un feliç dia de Nadal en companyia d'un bon pot de marrón glacé (en plural potser sonaria millor) i d'un bon repertori de turrons (desitjar felicitat, pau i amor ja ho faràn els mitjans de comunicació per induir-vos al consumisme, que ho faci jo sona ridícul !!!!!!!!!)

JOU JOU JOU

Comentaris

  • Hola; vols enviar-ho a tribuna@guimera.info ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 16-11-2008 | Valoració: 10

    Temim obert UN NADAL DE CONTE

    aquest any, sembla que els relats amb un transfons de desencis tenen "més tirada".

    Deu ser que tohom està una mica passat de voltes, oi ?

    El text con annex en arxiu en format arial 12, si bols ejnviar una imatge tambñe com annex a l'email adrecat a tribuna@guimera.info

    Indica PER UN NADAL DE CONTE


    Gràcies