...M'EsTic ConSuMiNt...

Un relat de: Dreams

A poc a poc m'estic consumint...
M'estic quedant buida per dintre..
M'estic tornant encara més freda i distant..
Segueixo construint parets i més parets..
Per quedar-me encara més tancada..
Protegida de l'exterior..

I a dins meu crido i demano ajuda..
però l'única resposta que rebo és el silenci..
Un silenci que mata, i molta foscor...
Una foscor que m'horroritza...
I intento còrrer i fugir...
Però no se cap a on anar..

Busco una llum en mig de tanta foscor...
Busco una veu que em digui "aqui estic"
i trenqui aquest silenci que m'engoixa tant..
Però busco i busco i no trobo res...
Només més silenci i foscor..

I no se que fer.. aturar-me o seguir..
Aturar-me?.. Perquè?..
Per quedar-me tancada dins meu per sempre més?
Seguir?.. Perquè?..
Per descobrir encara més mentides, més enganys?
I no se que fer.. rendir-me o continuar..

I mentrestant segueixo aquí.. dins meu..
Ben tancada.. protegida de l'exterior..
Sola.. sense escoltar res.. només silenci..
Sense veure res.. només foscor..
I sentint com a poc a poc..
M'estic consumint..

Comentaris

  • Són preciosos els teus relats...[Ofensiu]
    hilderoy | 25-03-2006 | Valoració: 10

    He llegit els teus relats i realment estan molt bé, escrius molt bé.
    Els que més m'agraden són aquest, el de "Tant Sola" i el "deixeu-me somiar". Són molt wapos i hi ha vegadfes que estas depre, no, ii sempre va bé veure que hi ha persones, que , d'alguna manera o altra, es senten com tu.

    Moltes gràcies... La foto és mol wapa!!!

  • Sens dubte has de seguir...[Ofensiu]
    _ | 05-01-2006 | Valoració: 9


    Aturar-te seria fer el pitjor que pots fer, en canvi seguir és el millor per tu i per als que t'estimen...
    Sovint ens passen coses que ens fan estar en aquest estat d'anim, però has d'apendre a passar d'ells, de seguir endavant, de no rendir-te, perque més lluny trobarás això que busques, i seràs feliç...

    Molt maco el poema...i fes.me cas i no et rendeixis!!

  • Segueix[Ofensiu]
    c | 20-11-2005 | Valoració: 9

    M'he sentit reflexada dins aquest poema.

    El que dic és que sempre tens que continuar endavant, que sempre trobaràs alguna cosa a què aferrar-te. T'has expressat molt bé. Et continuré llegint.
    T'ho dic, tens que seguir.

    Pel que has posat a la biografia... una frase que m'havien dit fa temps diu: " Jo sóc jo i les meves circumstàncies".

    Continua relatant.

  • No et rendeixis mai[Ofensiu]
    bdjer | 19-11-2005 | Valoració: 10

    Encara que hi hagin moments (potser massa llargs i tot) en que vegis que res té sentit i que potser és millor aturar-se intenta agafar forces d'on sigui i continua, que la vida al cap i a la fi és bonica, ja sigui simplement per ser vida, i potser entre tanta mentida i hipocresia trobis quelcom que et fagi somriure.

    M'ha agradat molt, et seguiré llegint.

    Bdjer

  • " Aturar-me o seguir ? "[Ofensiu]
    kispar fidu | 19-11-2005

    UoooOOOooOOO S E G U I R !!!

    Les persones introvertides ens acostumem a consumir bastant nosaltres mateixes... jeje... això de guardar-se el què sents sols per tu, de callar el que et bull per dins, de no exterioritzar el què passa al teu interior... ens consumeix. Jo sóc una persona introvertida, tot i que penso que cada cop menys, però em segueix costant sovint expressar el què em passa o el què sento... però mira tu, jo no ho he escollit pas!

    Sovint sembla que no volguem continuar, que ja no tenim forces, que sols podem aturar-nos i dir-nos: Prou! Però sempre hi ha una força que ens empeny a continuar, una petita ajuda que ens dóna una empenta per continuar endavant, i això és el que has de fer: Seguir! Continuar endavant! Seguir el teu camí!!! Lluitar per tu! Lluitar pel que creus! No deixar-te véncer!!!

    (com m'enrotllo en els comentaris, eh!!! jeje)

    Apa! Sort!
    ens veiem!
    Gemm@

  • jo també em consumeixo...[Ofensiu]
    papallona | 17-11-2005

    Hola! Jo tampoc t'havia descobert, i ara lleguint aquest poema m'hi he trobat reflexada. Expreses un sentiment similar al que jo intent reflectir al relat que m'has comentat... Quan llegueixes poesia te'n adones de molts aspectes de la teva personalitat que et pasaven per alt, i això m'ha passat amb aquest poema; jo també em consumeixo...
    La fotografia que tens és molt espresiva, m'agrada molt...

    Papallona

  • es part d'un realt meu[Ofensiu]
    jmgg | 16-11-2005 | Valoració: 9

    S'acaba la força

    Però no s'acaba l'esperit
    No s'acaba la vida
    No s'acaba la llum
    No s'acaba la lluna, ni el teu somriure

    No t'acabaràsTU !!!

    Endavant i força dreams, (collons el jovent d'avui dia ho compliqueu molt això del noms eh)


    Josep Mª

  • no et cansis mai[Ofensiu]
    _shamandalie_ | 11-11-2005

    de lluitar.. crec que mai s'hauria de perdre l'esperança de tirar endavant, encara que es cregui que el cor no t'aguantarà més enganys, qui sap que et trobaràs a la següent porta que intentis creuar, potser algu t'hi està esperant.
    molt buniiiiku!!

Valoració mitja: 9.14

l´Autor

Foto de perfil de Dreams

Dreams

5 Relats

51 Comentaris

11822 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
emmm... la veritat que no se com sóc...
sóc com sóc... amb els meus defectes i algunes virtuds..xD
....simplement sóc jo... :D

P.D: Bé, el que si que puc dir és que vaig nèixer un dia calurós de 1990.