Més enllà es on et trobo

Un relat de: Petite Whale
Més enllà del cos, més enllà de les mans, més enllà dels ulls es on et trobo.
Per que el meu cos es massa petit i insignificant per aturar el món i fer que et quedis al meu costat.
Per que les meves mans no arriben a on jo vull arribar per agafar-te.
Per que els meus ulls no aconsegueixen veure't a través dels quilòmetres que ens separen.

Més enllà dels meus braços, més enllà de les meves cames, més enllà de la meva veu es on et trobo.
Per que els meus braços no tenen força per nedar fins a tu, travessant aquest mar que ens separa.
Per que les meves cames no em serveixen per arribar on ets tu, tan lluny.
Per que, per més que crido, no aconsegueixo que m'escoltis cada cop que t'obro el meu cor.

Més enllà del mar, més enllà del desig, més enllà del cor es on et trobo.
Per que el mar només separa els nostres cossos, que ens fan nosa per trobar-nos.
Per que el que jo sento es molt més que desig.
Per que, fins i tot el cor se'm queda petit si vull estimar-te.

Es més enllà de tot el món físic on et trobo.
Per que es en un paradís intangible on ens trobem. Allà, ben quiet, m'esperes. I allà, ben lluny de tot i de tots es on les nostres ànimes es parlen d'amor, de carícies i de mirades. I es allà on et trobo i on romandrem junts per sempre.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Petite Whale

4 Relats

2 Comentaris

2594 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00