Més de trenta anys no son res.

Un relat de: La Banyeta del badiu


Ella, dona de pell bruna i lluent, cos esvelt, faccions felines, cabells llargs negres i rinxolats, sembla jove, però ja no ho és tant, ja passa dels cinquanta.
La vida l'ha tractada bé, té de tot, però li manca... potser, emoció ?.
Surt al balcó, porta una camisa de lli blanca, no porta res més.
Rep una flairada d'aire del migdia. És un dia d'estiu no massa calorós, per ser la primera quinzena de setembre.
La brisa del mar li acarona la cara i la despentina, tanca els ulls, s'abraça a si mateixa i respira amb profunditat l'aroma de la sal.

Ell, al sentir la remor que fa l'aire que entra per la balconada, obre els ulls i la veu, d'esquena, mirant al mar.

Ell, de pell blanca però bronzejada pel sol, cabells castanys i llisos, amb una mica de cabellera, d'ulls castany clars, alt, prim, jove; molt jove: només té
vint-i-un anys.

És queda uns minuts al llit mandrejant i mirant-se-la amb desig.
S'alça del llit, va cap al balcó, la pren per la cintura. Ella, al notar les mans d'ell al seu cos les hi agafa i les hi posa sobre el seus pits. Un llaç els uneix, és el desig, és comencen a besar.

Dos anys enrere, ell va anar a un poblet de Turquia en viatge de fi de curs.
Tot el grup es va instal·lar en un hotel a prop del mar. Cada dia una "guagua" els anava a buscar per fer excursions. Però un dia ell no hi va anar i es va quedar a l'hotel.
Allí va conèixer a una dona. Anava sola, vestia bé,tota ella resplendia. Ell va quedar enlluernat.
Ella, volia tranquil·litat, o això era el que deia, perquè al poc es van enredar.

Més de trenta anys els separen, però a ells no els importa, són amants. Tots dos gaudeixen l'un de l'altre, no és poden separar. La passió, la luxúria, s'atrauen, el fruit prohibit, això els exalta, no paren de gaudir del seu cos i de la nit.

Han decidit que cada any per aquestes dates, la primera quinzena de setembre, tots dos es retrobaran en aquella mateixa habitació, i gaudirien sense cap impediment del seu desig incontrolable.

Res de cartes, res de trucades, res de noms, res, fins la primera quinzena de setembre, aleshores ho tindran tot l'un de l'altre.

Comentaris

  • olors...[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 07-02-2006 | Valoració: 10



    Encara que he voltat mig mon, les olors d'Orient sempre en fascinen, i tu, potser sense voler, les descrius perfectament... les dones, (i els homes també) tenen el sentit de la luxúria que descrius, però a mes, tenen el to exòtic del desconegut... estimà es fa tot un luxe a l'abast de les nostres mans... realment meravellós....tal com ho descrius.
    Salutacions companya.

  • només compten els anys...[Ofensiu]
    Capdelin | 31-01-2006 | Valoració: 10

    aquells que miren els altres, els crítics, els moralistes, els envejosos, els analistes de les vides dels altres, els de la premsa rosa, els mirons, xafarders, els que no els va que els altres s'ho montin bé, els dramaticots i aquells que només creuen en el cos, en la raó animal pura...
    hauré d'anar a turquia, allà passen coses... interessants
    ptons i una abraçada!

  • Més de treinta anys ....[Ofensiu]

    Més de trenta anys no és res??? tot just es comença a viure!!!
    No ho dic en broma no! Ho dic de veritat.
    Encara que jo el dia que vaig fer trenta anys, vaig agafar una enrabiada..... pensava que pasava de ser una noi jove a ser una persona adulta. Quines bestiese no creus???
    Bueno Pilar, et va arribar ahir aquell dibuix que et vaig enviar??? Digues alguna cosa.
    A veure si llegeixes els Ventalls de la professó de Corpus.
    Una abraçada!!!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180407 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -