Llenca de núvol

Un relat de: Set pometes
Giravoltant aquella llenca de núvol, ens explicava el seu viatge. Nosaltres embadalits només gosàvem admirar-la, bo i badant la boca davant d'aital meravella. Sabíem que mai no ho podríem explicar però, aquell dia, vàrem passejar enmig de flors i d'herba tendra, sense que cap ànsia ni desig torbés la nostra felicitat.

Comentaris

  • La felicitat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-12-2023 | Valoració: 10

    En aquest poema llig d'una sensible, que la felicitat està entre flors i herbes.
    La llenca de núvol és meravellosa.
    M'ha agradat molt.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • núvol[Ofensiu]
    Atlantis | 31-08-2023

    M'agrada que sigui el núvol el què ens ensenya el paisatge,

  • Un poema....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 29-08-2023

    bonic, alegre i musical.

    Benvingut/da a R.C. A seguir escrivint. Et sentiràs ben acompanyat/da!!

    Cordialment.

    Rosa.

  • endavant[Ofensiu]
    Nua Dedins | 28-08-2023

    Endavant amb aquests escrits i benvinguda a Relats en català!!! Ens llegim i anem comentant! Bon final d'agost!

  • Cinc, set, nou deu?[Ofensiu]
    Prou bé | 28-08-2023

    ...Pometes té el pomer...en podries anar collint i regalant en forma d'escrits.

  • Bellesa[Ofensiu]
    Prou bé | 28-08-2023

    En el teu relat hi ha bellesa i alegria. Una manera fantàstica d'entrar a RC.
    Benvinguda. Segueix escrivint i et seguiré llegint.
    Fes cas del consell de l'ARC. El fòrum en començar et sembla una mica que no saps què és ni per a què.
    Busca un relat de Joan Colom on ho explica molt bé. També d'Atlantis i de mi mateixa.
    Amb total cordialitat

  • Benvinguda/t[Ofensiu]

    Et donem la benvinguda a Relats en Català.

    Aquesta pàgina és per publicar d'una manera lliure i personal aquells escrits que vulguis compartir obertament.

    Et convidem a visitar el fòrum quan tinguis dubtes, sempre hi haurà un/a relataire disposada/t a aclarir-los. I el fòrum és una eina per enfortir els lligams entre autors de les diferents parts de la parla catalana, i de fora també, on podràs participar en els diversos reptes literaris que es plantegen, poètics o de ficció.

    Estàs entre amics!

    No deixis de publicar més relats, assajos, poesia… i gaudeix de la navegació!

    Associació de Relataires en Català

l´Autor

Set pometes

4 Relats

8 Comentaris

697 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00