L'arbre nu

Un relat de: Mercè Martorell
Tremolós de la vida
l'arbre del meu jardí
dansa amb elegància.

Assolant el meu paisatge
despullat de soca i arrel
resisteix malgrat
les fortes ventades.

I entra en el silenci
del dia i la nit
esperant una mà
que l'aguanti per no caure.

Amb impaciència espera
que calmi la satzajada
per vestir-se de nou
i donar l'ombra desitjada.

Dins del meu paisatge
jo sóc, soca i arrel.


Mercè Martorell Plensa

Comentaris

  • Hola Mercè ![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 19-12-2012

    No t'havia llegit encara i m'he trobat amb una agradable sorpresa. Escrius "superbé " i per tant no pot deixar de fer-ho Ets molt més que , com dius a la teva bio , una aprenenta.
    Tots i totes som en un moment o altre de la vida, soca i arrel però també , arbre nu.
    Aleshores cal no desesperar i esperar amb paciència que arribi la primavera.

    M'alegro molt d'haver-te llegit.
    Rep una abraçada de benvinguda a Relats.

  • bon poema mercè...[Ofensiu]
    joandemataro | 22-08-2012 | Valoració: 10

    on expresses molts sentiments, en forma de metàfora...Ens passa a tots que a voltes ens sentim més febles i necessitem algu a prop que ens ajudi a aguantar, però descobrim que a més d' arrel, som també tronc i fulles i flor i fruit... molt més del que pensem...

    et felicito i et dono la meva particular benvinguda a RC
    salutacions des de mataró
    joan

l´Autor

Foto de perfil de Mercè Martorell

Mercè Martorell

16 Relats

14 Comentaris

11639 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Amics . Fa molt poc temps jo mateixa hauria dit que era incapaç d'escriure. La meva feina sempre ha estat dedicada al món dels infants treballant en una escola Bressol de Barcelona. Puc dir que sempre m'he sentit una dona privilegiada pel fet de poder fer un treball tan bonic i enriquidor.
Fa dos anys vaig decidir començar a escriure poesia i la meva sorpresa ha estat descobrir la meva passió per aquest art.
.Jo sols sóc, com sempre dic, una humil aprenenta.

El meu lema és: La veritable força es troba en l'acció, en l'assaig i en l'aprenentatge mitjançant l'error. No importa quins siguin els teus talents: només l'acció els dóna vida. Fes i aprendràs. L'acció és el camí que et portarà a realitzar els teus somnis, per impossibles que semblin.
Una abraçada