L'albada humida

Un relat de: DeepSoul
Em desvetllo, somnolent encara, faig el mandra al llit. Encara dorms plàcidament recostada en posició fetal d'esquenes a mi. La llum tènue de l'albada es filtra entre les cortines blanques, il•luminant la teva presència com si d'un senyal diví em digués alguna cosa...

M'apropo poc a poc fins a notar la olor del teu cabell, i això em desperta una mica més. Observo embadalit la teva esquena, vestida amb la meva camisa de tirants, la qual et va una mica gran, però ja m'agrada, ja que puc entreveure part dels teus pits.

Et destapo una mica per admirar la part que em torna més boig de tu... aquest culet que llueix un tanga negre, sencill però amb una càrrega visual que fa que el meu instint prengui el control...
Acarono suaument el contorn de la teva natja, una pell suau y molt calenta, donant pas a la mà per ficarse subtilment entre el teu entrecuix... gemegues lleument. La senyal que esperava.

M'incorporo i em capfico sota els llençols, petoneixo lentament aquesta natja, amb la ma ocupant tot el que puc el teu culet, posant amb intenció el meu polze just a tocar el teu clítoris per sobre el tanga. Et mous una mica, gemegant molesta. "Tot canviarà petita" penso juganer.

Trec la llengua juntantent amb els petons i la meva mà busca poder infiltrar-se més a dins, fins que el dit polze ho aconsegueix i com a premi trobo els teus llavis mullats, i una escalfor fa que em posi més calent encara... Apropo la cara fins el polze i passo la llengua com testant.... Ara el gemec és més agraït...

T'abaixo el tanga sense gaires complicacions, potser diria que amb una mica d'ajuda de les teves caderes, bé, s'agraeix la col•laboració, però em faré el despistat i creuré que encara dorms...

La visió del teu cony il•luminat per l'albada sembla poesia pura, encara plegat per les teves cames es pot veure una mica lo mullat que està... i jo amb la set que tinc als matins...

M'apropo molt, quasi tocant amb el nas els teus llavis, poso la mà sobre la natja y amb el polze faig pressió per obrir una miqueta la teva flor, notes el meu al•lè calent y la meva boca que ja el saboreix, fent passadetes amb la llengua i xuclant suaument el teu botonet, la olor em posa ben dur preciosa...

Ja sense miraments vull ocupar tota la meva boca al teu cony, beure de tu... obres les cames com a invitació és el meu gran premi, que aprofito per preseionar més la meva boca al teu sexe humit i calent... noto que t'has llevat al notar les teves mans al meu cap intentant controlar la meva boca, que segueix el ritme de la teva respiració accelerada entre gemecs... noto que estàs apunt... aquest moviment de caderes el coneixo molt bé... i posant les meves mans en les teves angonals, la meva boca al teu cony i la meva llengua aletejant com mai, dessitjo que et corris...

Encara amb petits tremolors saboreixo les ultimes gotetes del teu sexe, miran-te divertit... Bon dia preciosa...





Comentaris

  • El despertar[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 24-05-2020 | Valoració: 10

    Tot i que no sóc hetero m'ha agradat el tu relat eròtic, i molt! Perquè les imatges són tant sensuals que i transportables, que no m'ha costat gens ficar-me en el lloc de la teva estimada protagonista, desbaratant es clar! els mots anatòmics femenins per masculins. I és que, la veritat, aquest relat tant eròtic, m'ha fet tenir un bon despertar d'albada humida. Nil.

  • S'ha d'esmorzar bé!![Ofensiu]
    Akeron343 | 20-03-2019 | Valoració: 10

    M'encanta el teu relat i la manera com descrius. Fa que es "visualitzi" tot a la perfecció.

    Moltes gràcies i espero a llegir mes coses de tu.

    M'has recordat que... l'esmorzar és l'àpat més important del dia!!!

  • Home romàntic.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 27-02-2019 | Valoració: 10

    Tot i que és un despertar etero, doncs veuràs que jo escric poesia homoeròtica, et felicito pel teu relat. El trobo eròtic, sensual i sobretot ho descabdelles amb una finesa i elegància que tota dona amb bon sentit de l'estètica, t'ho agrairà i també els homes que saben quan la fèmina que tenen al davant es tracte d'un ésser estimat o d'una "dona fàcil". Perquè és molt fàcil! caure en la vulgaritat expressiva. En el sexe tot és vàlid, però quan un ha d'explicar, sigui fictici o relat, les seves intimitats, ha d'evitar usar certs llenguatge canins i "barriobajeros". La bona literatura està en dir-ho tot, però sense estridències, perquè és el lector qui ha de trobar la màgia de l'escrit. La única cosa que trobo que esquitxa un xic el teu relat , segons el meu criteri, és el mot "Cony" .Primer perquè és un castellanisme com una casa de pagès, innecessari ,- en català tenim 500 paraules per a referir-nos a la vulva o vagina- i segon perquè es tan mal sonant com el seu company "Polla", un altre castellanisme innecessari que aquí relats en català l'usen alguns i algunes relataires que aspiren a entrar a la acadèmia de les bones lletres amb un vibrador a la mà en comptes de fer-ho amb un relat brillant. Enhorabona pel teu primer relat publicat, Nil.

Valoració mitja: 10

l´Autor

DeepSoul

1 Relats

3 Comentaris

1185 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Últims relats de l'autor