La revolta dels timits (poder)

Un relat de: monsvariats

Hi haurà un dia que en que nosaltres els tímids farem la revolta. Ens cridarem consignes a cau d'orella, i avançarem per carrers en manifestació, descalços per no fer massa soroll, llençarem petons al vent i ens posarem vermells de vergonya i mirarem de reüll a la persona del costat i tot dissimulant hi baixarem el cap. Desitjarem estimar sense gosar a dir-ho, desitjarem abraçar sense gosar a fer-ho. Tímidament alçarem la mà per tancar-la lentament i mostrar el puny. Hi ho faré, jo hi faràs tu i ho farà l'altre i el d'en mes enllà. Però no tindrem cap líder perquè tothom li farà vergonya ser-ho. I al arribar a la plaça major farem un cant de comiat i ens donarem la mà i ens mirarem als ulls tu i jo i ens posarem vermells i un somriure ens farà còmplices i serem en el tan i tan feliços.

Comentaris

  • SweetInnocence | 31-03-2008

    Un relat ple de tendresa... molt bonic.

    SweetInnocence

  • Jijujijiu[Ofensiu]
    Red Pèrill | 31-03-2008 | Valoració: 10

    ... el recomento perquè no l'havia puntuat, i per reivindicar els textos senzills i tendres, al relats hi sobra ampulositat, col.loquialisme, i hi falta gent com tu, que escriu com un nen que escriu bé, no com un que vol fer veure que escriu com un nen pero Jacint Verdaguer

    Torna Món, torna i giravolta...

  • Curiós...[Ofensiu]
    Red Pèrill | 27-06-2007

    ...i bonic, i tendre...
    Passava a deixar un saludo...

    Sempre em recordaré de la garrafa..

  • ... continuem.[Ofensiu]
    Ningú- | 18-12-2006 | Valoració: 9

    Perdó, he oblidat comentar el relat.

    Ningú-

  • Revolució... (en fluixet)[Ofensiu]
    Ningú- | 18-12-2006

    M'agrada molt el teu relat i la idea l'he trobat molt original, molt guay!
    Coincideixo però amb la Nurithy pel que fa a l'estructura. Per exemple:
    A la primera línia que hi diu: Hi haurà un dia en que nosaltres els timids farem la rvolta, potser podries posar-hi: Hi haurà un dia en que nosaltres, els timids, farem la revolta, és a dir, posar "els timids" entre comes, a mode d'acotació.
    Allí on diu: Hi ho faré, jo... Em sembla que se t'ha escapat la coma, no? No aniria darrere el "jo"?
    Just després que hi diu: hi faràs tu, no seria millor posar-hi: i ho faràs tu?
    En última instància, al final que hi diu: Serem en el tan i tan feliços, que vols dir? És que no ho entenc.

    Bé, això és tot. Espero que no t'hagis ofès. Insisteixo en el tema del relat que és molt original, i el toc romàntic del final, un 10!

    Molta sort, i Gràcies!

    Ningú-

  • ànims[Ofensiu]
    Nurithy | 08-12-2006 | Valoració: 7

    Tens algúns errors d'estructura que empobreixen un text que pot ser molt tendre i bo. Acaba de polir els petits detalls i molta sort!

Valoració mitja: 8.67