La flama...

Un relat de: FranK

Fa temps que hi està present
I ara fins el color puc veure
Es la flama del nostre últim peto
Que no em puc treure de la ment

El teus petons són mes que dolços
Tants sensuals amb la nata
Que no deixen bategar a un cor
Cansat de perdre la batalla

Ara es temps d'alimentar
Una flama que no pensa marxar
Potser amb actes sensuals
Que ens portin a estimar.

Comentaris

  • uOoOo[Ofensiu]
    RêD WiTCh | 28-07-2005 | Valoració: 9

    m'ha agradat molt! sobretot perquè jo tampoc aconsegueixo mai oblidar un petó en concret... que punyetero que és l'amor a vegades i que maco d'altres! xD ja li val!! sempre estressant-nos les neurones... i a sobre va per lliure, no ens consulta ni re!
    UN PETONÀS!!!!!!
    Salut i a seguir escribint!! ;)

  • Wapo...[Ofensiu]
    AnNna | 08-12-2004 | Valoració: 8

    Està molt ben escrit aquest poema... trobo que és així tranquil, però apassionat... aquest amor que no ens deixa viure en pau ni a la de tres, eeeh!! jeje!
    Però... per què diem que l'amor és al cor? (llegiu "on és l'amor?", relat meu, ejjejeje).
    Vinga, a seguir escrivint Frank... molts petons! I, dius que t'ha costat fer aquest poema, doncs t'ha sortit ben bonic! Sempre endavant!!!
    Petons,
    aNNNa.

  • Annix | 21-10-2004

    trobu q es un poema molt dolç i tendre, en el que potser podria haver-hi encara més explicació. m'ha agradat molt aquest... tot i que n'hi ha daltres q per a mi son més especials per mi.. potser xq la meva vida esta tambe una mica marcada per aquests fets.. bueno no tinc altre cosa mes a dir q segeixis escrivint ja que em sembla a mi que tens moltes coses en el interior per explciar en forma de versos.. i qui sap potser apareix aqui un nou becker... jeje:p molt noi segueix =!!!

  • jejeje[Ofensiu]
    FranK | 21-10-2004

    sempre he sigut un negat per l'ortografia... a veure si milloru. Potser se t'ha fer curtet, pero aixo a mi se'm dona molt malament i per fer aquest... doncs ja m'ha costat :-p

  • m'agrada[Ofensiu]
    Jordi Julià | 21-10-2004

    M'agraden els poemes on s'expressen sentiments, i este n'és exemple, a més té un bon ritme... però se m'ha fet curt :P

    Això sí, vigila l'ortografia!!! "és" del verb "ser" amb accent i "més" també en duu ;)

l´Autor

Foto de perfil de FranK

FranK

4 Relats

14 Comentaris

5354 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
No m'agrada gaire parlar de mi ni del meu passat... tot així, soc en FranK, nascut l'any 1986 a Barcelona.
De la meva vida no em puc queixar, tot sempre m'ha anat bastant be i l'única vegada que em van trencar el cor (ben trencat) vaig saber agafar els troços i tornar-lo a muntar, poquet a poquet... tot i això hi van haver peces que mai vaig tornar a trobar, fet que explica aquell bocí que vaig perdre... o em van robar. Però be, no entrem en aquest tema que se'm torna a desfer....


Ara simplement vaig fent, sense mirar enrera... i potser mirant massa endavant, però només així, es pot evitar un altre nou passat amb una noia molt especial, el nom de la qual no vui que caigui en un passat per oblidar.

FranK