LA CIGALA

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
La Teresa era una nena petita que vivia amb els seus pares i avis en una masia. La Teresa era alegra, enjogassada i una mica trapella. La Teresa al estiu junt amb el seu germà Lluís, corrien alegrament pels camps, com bestioles felices-Tenien un gos anomenat Drac que sempre els acompanyava per tot arreu.

La Teresa li agradaven els animals de granja i també els de bosc.
Al vespre el cri-cri dels grills l’encantava i el seu germà li va dir que un cant que sentia era un rossinyol.

També els agradava anar a una bassa on les granotes es capbussaven tranqui-les, era la bassa on el pare dels nens feia beure els cavalls.

Però la Teresa un dia va tindre un petit disgust. Va sentir el cant de les cigales i va dir al seu germà. M¨agradaria molt veure aquest ocell que refila tant estrany.
El seu germà es va posar a riure i li va dir que una cigala no era un ocell , era un insecte.

Els plors es varen sentir a la masia, la Teresa inconsolable va anar amb la mare i li va preguntar si era cert. Ella pensava era un ocell de plomes vermelles. La mare li corroborà que si, era sols un insecte. Aquell dia la Teresa va tenir un disgust Sempre havia pensat era un ocell, va ser el seu primer desengany.

Comentaris

  • Bonic[Ofensiu]
    Karin | 18-04-2016 | Valoració: 10

    Moltes vegades tenim desenganys i tant

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

324345 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.