Ho sento...

Un relat de: Baiasca

Ja ho sé, ja ho sé, no sé transmetre el que sento. Abans si que en sabia... Però ja no, no sé què ha passat, que ja no... Sé perfectament, que no et puc fer sentir buida, com em sento jo, que no et puc fer veure que em passa pel cap. Em sento efímera, ja que els meus sentiments no quedaran gravats enlloc. Una por creixent, que s'ageganta al pas dels dies.
Per que em sé perduda en aquest mar de lletres que cada dia creix una mica més.
Perduda en la grandesa de les paraules que em diuen que mai arribaré a fer-te entendre que aquí estic sola i que allà amb vosaltres sóc lliure de sentir el que vulgui.
Perduda en les frases de la immensitat del món, sé que mai escriuré una frase important per la humanitat, ni un "l'essencial és invisible als ulls", ni un "el món conspirarà per que tu aconsegueixis la teva felicitat".
Perduda en paràgrafs i textos que mai podré arribar a equiparar-m'hi.
No sé fer sentir, he perdut les paraules per fer-ho, la capacitat d'encadenar mots que m'ajudin a ajudar-te a tu, que m'ajudin a ajudar-me a mi, que m'ajudin a recordar com vaig sentir-me en temps passats, o potser, en un temps, com m'estic sentint en aquest precís instant.
Sé que d'aquí uns anys rellegiré aquest tros de paper, i no sabré a quina època de la meva vida em referia, perquè simplement, aquest tros de paper, no té anima, no te fons, no te cor on recolzar-se
Ho sento... ho sento.
Em sap greu.

Comentaris

  • sento[Ofensiu]
    donablanca | 30-04-2005 | Valoració: 10

    una etapa de foscor, és un relat dens i d'un pesimeisme resignat, ja que interpreto que et sents a gust en aquesta fase de no comunicació.
    dius ho sento al títol i al final també dos cops, i que potser quan ho tornis a llegir en un futur ja no recordaràs.
    és potser una màscara en la que et refugiés??

  • Q macu![Ofensiu]
    Sareta_16 | 18-04-2005 | Valoració: 9

    Tot i que dius que no expresses res amb aquest escrit a mi m'has transmes un munt de coses nena!^^
    És molt macu i original!Mai se'm hauria passat fer un escrit així, tens un estil propi que em mola tia! :D
    Escrius meravellosament noia!;)

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97641 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com