Ho estic perdent

Un relat de: AnniN

Estic perdent el present. T'estic perdent a tu. La bufada de l'oblit m'està emboirant i tu només em regales falços somriures adornats amb flors músties i intents de toves abraçades.
Estic perdent el present. T'estic perdent a tu. M'intentes complaure injustament amb mirades passades per calentor, i em converteixes en el teu amor etern. Intentes omplir-me els ulls, fins poder-me'ls tapar i no poder contemplar com emplenes la teua boca de veritats distorsionades i mentides girades de cara al passat, d'esquena al futur.

Comentaris

  • sinceritat o no?[Ofensiu]
    foster | 29-01-2007

    Mira he dubtat a comentar-te perquè acabes d'arribar...però els teus relats són un intent de prosa poètica que, segons el meu parer, no funciona: hi ha faltes, problemes de puntuació i una mica de galimaties en els continguts tal com els estructures...

    No sé si t'escauria més la poesia o treballar més els textos per tal que no es quedin en efímeres reflexions emotives...en fi, benvinguda i a veure si et passes pel fòrum i, sobretot, pel fòrumdenit, l'oasi nocturn de relatsencatalà...mmmmm
    **hi ha un concurs, el Repte, que és perfecte per practicar i seguir practicant en aquest art d'escriure al qual tots plegats aspirem...

    o sigui que endavant i benvinguda a la família!!

    foster

l´Autor

Foto de perfil de AnniN

AnniN

7 Relats

5 Comentaris

4478 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
"No tinc forces per tirar avall aquestes portes tancades. No et permetré l'entrada al meu regne sense flors, ni llunes, ni estrelles. Sírius ha mort a les meues mans, tremolant de fred. Hi ha cels que no han existit mai. No entraràs en aquest dolor tancat. No t'obriré les portes de casa meua perquè moriré de fred abans de morir ofegada pel pes de les mentides".

Júlia Zabala


"La paraula deslliura els ignorants,
comencen els amors amb la paraula,
les paraules menyscaben els tirans".

Joan Oliver