Estimats Reis Mags:

Un relat de: La Banyeta del badiu

Estimats Reis Mags:


Sóc la Banyeta, encara que sigui una dimonieta una miqueta grandeta, tinc bons sentiments i ànima de nena petita i entremaliada.

Aquest any, he procurat portar-me el màxim de bé possible, cosa que ha estat molt difícil i complicat, perquè tots tenim el nostre caràcter i geni, i a vegades topem.

Per això, només us vull demanar un sol regal. Si me'l porteu, ja em dono per ven servida. És una mascota, millor dit, una de les vostres mascotes i eines de treball: un camell.

Un camell, m'és igual quin sigui, potser un que ja estigui en edat de jubilació. Que hagi viscut moltes experiències. L'anada a Betlem, a veure l'Infant Jesús, les anades i vingudes pel desert, per portar regals a tota la canalla que s'han portat bé.

El tindré "a cuerpo de rey ", tal com és mereix, desprès de dedicar tota la seva vida a fer feliç a la canalla. Li daré per menjar fruita fresca, palla i aigua mineral. El portaré a passejar cada dia per la sorra fina de prop de mar, perquè li recordi la sorra del desert.

Dormirà a sota teulada amb una flaçadeta perquè no passi fred. Crec que sabré fer feliç al camell i m'estimarà i jo estaré molt contenta de tenir una mascota amb tanta vida viscuda al servei dels demés.

Us agrairia que em portéssiu aquest regal. Moltes gràcies.

- La Banyeta del badiu - .


Comentaris

  • Banyetes, badius... i micacos![Ofensiu]
    Nubada | 29-05-2007

    Banyeta del badiu... amb aquest nom, abans de llegir la teva biografia, ja he sabut que eres una badalonina de soca-rel.

    Bonica, la teva carta als reis. T'imagino escrivint-la a la llum d'un fanalet i amb la cantarella de fons dels infants: "els reis vénen, les cireres cauen..."

    Abans d'ahir al vespre, amb una ventada que feia por, em menjava unes sardines al so de les havaneres.

    Nu...Bada....

  • Estimada [Ofensiu]
    Melcior | 09-02-2007

    Volguts companys Gaspar i Baltasar,
    concedim aquest desig
    a l' esmantada banyeta ,
    aquell que tenim tan vell
    que prou es mereig descans ,
    i enlloc estarà més bé.
    Endavant.

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180662 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -