Es el meu Moment!

Un relat de: Niky

Aquell dia em trobava sola, a casa mes aburrida que mai, se m'havia acabat el paper en blanc i no podia fer mes dibuixos, a sobre la radio s'habia espatllat, així que vaig trucar a l'Ayumi, nomes ella podria treurem l'aborriment, era el meu pasatemps preferit.... jajaja si ens o pasabem be.....

Mes tard, l'Ayumi i jo , pasejabem per el parc de sempre... fins que....

Paaaaaaaafff

Una pilota de futbol va caure al cap de l'Ayumi

- Auuuuuuuuuu, despres em pregunten per que estic tonta, doncs son per els cops al cap!!!! auuuuu- va dir la Ayumi queixant-se-.

-jajajajajaja, tu vas neixer així, Ayumi, no li donis la culpa als cops de pilota- va dir un noi de darrere, era en Tom, un noi de la clase-.

Darrere seu hi habia un altre noi, aquest l'habia vist, per el poble, era molt guapo amb aquells cabells color cafe y aquelles olleres que li quedabe.... com diro??? De puta mare!!!!!!

>>continuara<<

Comentaris

  • digueu-me tiquismiquis..[Ofensiu]
    Tiamat | 01-11-2004


    però.. què tal noms en català? tan macos que són..

  • Tens raó...[Ofensiu]
    AnNna | 19-10-2004 | Valoració: 6

    a veure si passa alguna cosa en la segona part, i sabem més sobre aquest amor, impossible, o no, correspòs, o no....

    vingaaaa!!!

  • Esperant[Ofensiu]
    Biel Martí | 04-10-2004

    Esperant la continuació, a veure si una mica més llarga que aquesta primera part, que quan comences ja has acabat...

l´Autor

Niky

1 Relats

3 Comentaris

1049 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor