Envejo...

Un relat de: annah

Envejo a la lluna, perquè sempre està envoltada dels estels que l'acompanyen i se l'estimen.
Em moro de ganes de ser com el sol, que amb la seva escalfor i la seva llum, fa que milers de persones siguin felices, cada dia.
Voldria ser com una rosa, capaç de impressionar a centenars de persones, amb la seva bellesa i la seva aroma.
M'agradaria assemblar-me a la pluja, quan cau tranquil·la al mig dels camps i dels boscos; i que rega a tota la natura, amb amor i sensibilitat.
Vull convertir-me en una melodia d'amor que fa posar la pell de gallina i fa emocionar a les persones sensibles.
Voldria ser el tros de pa que alimentés a milions de nens que moren de fam.
Desitjaria ser com un riu, que sempre sap quin camí ha de seguir.
Voldria ser com el millor dels poetes per poder transmetre tot el què tinc dins meu.

Comentaris

  • JO TAMBÉ...[Ofensiu]
    AVERROIS | 07-09-2005 | Valoració: 10

    Voldria ser com Deu per poder canviar les coses, però me'n adono que potser seria massa cruel. A part d'això el teu relat és molt dolç i m'ha fet esborronar. Mercés pels teus comentaris i una forta abraçada.

  • ja ets...[Ofensiu]
    Capdelin | 07-07-2005 | Valoració: 10

    una LLUNA de llum platejada que aconsegueixes el que t'has propsat... un SOL que escalfes, animes, dónes vida als que estan al teu costat... una ROSA bella, de pètals bruns i aroma únic i personal... una PLUJA fina que no és escandalosa, cridanera, negativa, sinó suau, que penetra en l'amistat i es troba a faltar quan falta... una MELODIA d'amor tocada a piano i cantada per tu que entra dins de l'ànima i encisa... un tros de PA, bona, carinyosa, amigable, sensible, bàsica i bona amiga de tothom... un RIU que va segur pel seu camí, juvenil, caminant sense pressa cap el mar dels somnis... i una POETESSA que escriu amb senzillesa, però amb sentiment i sinceritat...
    per tant... no ENVEGIS res... ja ho tens tot.
    gràcies pels teus comentaris, tants!!! i els teus e-mails i la teva gran amistat.
    un petonàs i una abraçada!!!!!

Valoració mitja: 10