EL VERSICLE DE LA BÍBLIA

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
La Làmia entra a la cuina de la llar de la senyora Renata, deixa sobre la cuina paquets i crida la gossa Golden la Lluna per anar-la a portar a fer un pipí. Però ja a l'entrar ha sentit la bona olor d´una plata de galetes de gingebre. Somriu i es diu que deuen ser pels seus fills, Omar i Zoraida a l'igual que el Nadal passat.
En sortir de la casa es posa bé el mocador al cap, el seu marit vol que el porti, quan arribi altre volta a la casa s´el traurà, , tampoc pensa dir-ho al Zahir, al final no fa cap mal. Els costums dels cristians cada vegada li resulten més familiars i veu que en moltes coses estan encertats i en altres no, com tothom es diu. La senyora Renata és bona amb ella. En pensar això s´afanya a collir de terra les deposicions de la Lluna amb la bosseta que duia preparada.
La Làmia no fa gaires anys va venir de Tunísia junt amb el seu marit i els fills que tenien 3 i 5 anys. El Zahir va venir perquè un germà li va trobar feina de paleta i ella no li va costar gaire trobar feines de netejar , però quan va trobar el treball de la seva vida , va ser quan va ser cuidadora de la senyora Làmia aquí a Milà. La filla no estava per cuidar la mare ja vella.
Quan obre la porta ja sent la dona a la cuina, està esmorzant ja quasi ha acabat i es saluden, es treu el mocador , la jaqueta i es posa a feinejar.
-Vindrà la seva filla per Nadal? li pregunta, ja intuint la resposta.
-Pots contar la molt bruixa s´en va a esquiar, conca i egoista.!.
La Làmia no diu res , i es fixa que sobre la taula hi ha acabat un quadre brodat d´un versicle de la Bíblia
- Bonic , li diu!
- Si el regalaré a la Sofia, l´amiga de la parròquia.
-Per cert senyora, hi ha algun versicle a la seva religió sobre la pols?
- Perquè ho preguntes Làmia, sí que ni hi ha un. POLS ETS I EN POLS ET CONVERTIRÀS
Doncs el podria brodar i penjar-lo sobre la xemeneia. Pel menys aquest veig que cada dia es compleix, diu suaument.

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    Karin | 27-12-2017 | Valoració: 10

    Que ni ha de pols ostres, que si

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

324503 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.