El perquè, de totes les coses.

Un relat de: Always

Dibuixa un cercle amb el dit, a la sorra. Ara fixa-t'hi... On comença i on acaba?

- No comença ni acaba enlloc, mestre.

La vida es quelcom semblant al cercle que tu has dibuixa't. La persona, té un ànima. Aquesta neix... juntament amb un ànima bessona, i es separen. Perdem quelcom en el passat...

Però quan el cos mor, l'ànima es fa lleugera... i es reencarna. Cada cop que morim, és una nova oportunitat que tenim.

- Que tenim per a què, mestre?

Per trobar allò que vam perdre fa tant de temps. La nostra ànima bessona.
És un camí dificil, imagina com de complicat pot arribar a ésser trobar algú en un mon tan gran... ara amb la dificultat a més de trobarlo en un temps determinat.

Som ànimes que vam perdre quelcom en el passat, i l'hem de retrobar. Mirant els ulls, pots veure que el cos es jove, pero l'ànima es vella.

És un cercle continu.

Comentaris

  • AnNna | 27-09-2005 | Valoració: 8

    és una manera de veure la vida, sí, malgrat n'existeixin mil i una... no ho sé, jo, si ens reencarnem.... és una cosa bastant forta, no? estranya, si més no...

    aiix... t'agrada menjar-te el cap filosofant, eeh?

    crec que la coma del títol sobraaaa!!!

    petonassos!!!

    AnNna

    i una cosa! ànima és femení!!!!!!

l´Autor

Always

4 Relats

5 Comentaris

3644 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Et busco, però no et trobo. Què difícil es trobar quelcom en el temps i en l'espai.

Fins que la mort ens separi. I més enllà.