Dos petons (secrets)

Un relat de: diesi

Han quedat a les cinc, en una plaça. Ja hi són tots. Els nois i les noies es saluden fent-se dos petons, ells també, com a bons ex-novios que són, com a bons amants que són. Caminen tots junts cap al cinema, on veuran una pel·lícula de terror. Ella agafa les entrades i les reparteix entre els seus amics. Curiosament ella i el seu ex s'asseuran junts. Ella encara l'estima però ell no. Això els han fet creure a tots durant els últims tres mesos.

Comença la pel·lícula i ells deixen de parlar. Amb una mà tenen agafades les crispetes i l'altre mà la té agafat l'altre. Ningú els veu, el cinema està a les fosques. Ell s'acosta, per dir-li alguna cosa, bé, per dissimular, mentre li fa un petó. Ella es posa vermella però ningú la pot veure perquè el cinema està a les fosques. Segueixen amb la mà agafada i quan noten que algun dels seus amics els mira de reüll es deixen anar. Quan ella s'espanta s'abraça al seu ex-novio, quan no està espantada també. S'acaba la pel·lícula. Ningú els ha vist. Ningú els ha vist?

Tothom sospita d'ells dos, però ningú pot afirmar res. Només la millor amiga de la noia els va veure agafats, però ella li va dir que només va ser un moment, que ell no sent res per ella. S'acomiaden donant-se dos petons a la galta, tots els nois amb totes les noies. Ells també, però els petons se'ls fan potser una mica més a prop dels llavis del que és normal en dos ex-novios, però potser una mica més lluny del que és normal en dos amants.

I amb aquest relat potser m'estic delatant, però ja no aguantava més, necessitava confessar-ho a algú.

Comentaris

  • genial[Ofensiu]
    bogeria | 06-02-2007 | Valoració: 9

    un relat genial, estic esperant que em passi aixo a mi, els dos petons més ben descrits. Perque a vegades és millor portar les coses en secret...encara que només sigui per viure la nostra fantasia

  • aix...[Ofensiu]
    magma | 17-01-2007

    Diesi diesi.. ai totes aquestes histories són tan boniques... jo també tinc un secret semblant... aquell mateix dia en el cine... jajajaja ja saps qué vui dir no? XD

    Bueno wapixima que està currat currat eh, felicitats.

  • Rresposta per Amelie[Ofensiu]
    diesi | 10-01-2007

    Sí, és totalment autobiogràfic. Compreneu que m'estic arriscant molt explicant-vos aquest relat? Gràcies a tots els que m'esteu llegint!

    b#NaT#b

  • sucdetaronja | 09-01-2007

    que bonic!! també he estat en aquesta situació... de estar amb una persona i que siga un secret a crits. =)

  • amelie | 09-01-2007 | Valoració: 10

    què maco! és molt bonic m'ha agradat molt, gràcies pel teu comentari jo també et seguiré llegint!
    Per cert, és biogràfic...? :)

    Amelie

  • molt xuli![Ofensiu]
    Dolce Vita | 04-01-2007

    maca! Ja trobava a faltar els teus relats! jeje
    A veure si en publiques més sovint ehh!

Valoració mitja: 9.67