Desig elegant

Un relat de: Vicent Terol
Els onze passatgers d’aquell vaixell sense pilot romanien en silenci. Alguns ocupaven el seu seient sense moure’s i d’altres passejaven per la coberta de tant en tant. El mar, d’un color gris verdós, exhibia una calma total. El sol, des d’un cel ras, irradiava uns raigs que resultaven agradables en el tram final de l’hivern. Feia més de dues hores que la costa no es divisava des de l’embarcació.

Goliat va encendre un cigarret i es va recolzar en la barana: calculava que el destí s’apropava. En cap moment, s’havia penedit de la decisió. Mentre fumava, recordava el dia en què havia vist l’anunci en Internet: complir el desig amb elegància, ser mar endins, un vaixell construït amb cartons especials i ecològics, un enfonsament inevitable, una mort segura.

Comentaris

  • Equip de futbol.[Ofensiu]
    tapisser | 30-06-2017 | Valoració: 10

    Un mal partit de futbol (onze pasatgers) el pot tenir qualsevol.

    Trobo que és massa estricte aquest entrenador.

    Final del tot inesperat, molt gràfic.
    Una forta abraçada.

  • Suïcidi col•lectiu[Ofensiu]
    Olga Cervantes | 28-05-2017 | Valoració: 10

    El teu relat és, per a mi, com una fotografia mol ben descrita d’un instant tètric en la vida del protagonista.
    Si ja dic jo que s’ha d’anar amb cura amb les noves tecnologies i el reciclatge!

    una abraçada

    pinya de rosa

  • És un mètode molt imaginatiu, però s'ha de tenir una molt bona raó per embarcar-hi!!

  • Renoi![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-05-2017 | Valoració: 10

    M'has deixat glaçat amb el final d'aquest relat. M'has donat un ensurt brutal! Ara, cal pensar que ha endut a en Goliat a fer una passa en aquest sentit. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

104171 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com