Deixar d'esperar

Un relat de: annah

Som amics des de fa molt de temps. Però, des de fa uns mesos que sento quelcom més especial. I, la por de trencar la nostra amistat m'impedeix de dir-t'ho, i de sentir-ho. I, és que la relació que tenim és tan bonica...!

Hem anat al cine a veure la pel·lícula basada en aquell llibre que tan em va agradar. Tu no m'hi has deixat anar sola, encara que dubtaves que t'agradés. Al final t'has emocionat tot: hem acabat plorant tots dos!

Ara, asseguts dins del cotxe recordem l'esceneta que hem protagonitzat fa unes hores. Com em fas riure!

Entre les rialles, es fa un silenci.

-Tu i jo ens assemblem massa. -em dius.
Et miro. T'has posat seriós però el teu rostre conserva aquesta pau que et caracteritza.
-Hem de deixar d'esperar.
No sé si t'entenc o si no et vull entendre.
-Esperar? -pregunto.
-Sí! Hem de deixar d'esperar que passi quelcom entre nosaltres.

M'has agafat desprevinguda. Et segueixo mirant a aquest ulls de mel que tan m'hipnotitzen.
-Perquè ja ha passat. Avui ho he vist tan clar! Estic completament enamorat de tu. S'ha acabat esperar. Ara toca viure-ho.
Hi ha un llarg silenci. Intento assimilar la informació.

-I tu? - em preguntes.
Sóc incapaç d'articular paraules. Ho intento i només em surt un so ofegat.

M'acosto lentament tu. Allargues la mà per tocar-me la galta. El teu polze acarona la comissura dels meus llavis.
Els meus braços envolten el teu coll.
Ens besem, ens fonem en un petó càlid, tendre, tant desitjat!

Comentaris

  • Tot un somni dins un cotxe[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-02-2009 | Valoració: 10

    Està molt bé l'escena del cotxe, i tot el relat en general. Seria bonic viure-ho a la realitat. Per desgràcia, ni molt menys tots els amors són així, i molts es desfan amb el temps. Però jo estic a favor de l'amor, i espero que això arribi algun dia.
    Relats com aquest poden animar molt, perque dónen esperances i inspiració per el tracte amb qui t'agrada.

    Moltes gràcies pel teu comentari! M'ha fet molta il.lusió!


    Sergi

  • i començar a caminar[Ofensiu]
    Unaquimera | 19-01-2009 | Valoració: 10

    De vegades, al llarg de la vida, cal saber regalar-se temps: quan es fa, es descobreix que moltes coses que semblen urgents poden esperar i res no s'enfonsa.

    En altres moments, en canvi, no cal esperar més, i el regal més adient per l'ocasió és un pas endavant: quan el dones, veus que tot allò que semblava tan llunyà està, en realitat, a l'abast de la mà i que només calia estirar-la per tocar amb el dits el començament de... Aquest és el missatge, dolç i entendridor, del teu romàntic relat, oi?

    I el final es converteix, d'aquesta manera, en un principi! Endavant, doncs: a caminar, pas a pas, ...

    T'envio una abraçada càlida i tendra,
    Unaquimera