Crítica contra el món. Part II

Un relat de: Autor de Nit

Després de tantes pregu ntes entre moltes altres més m´ha fet mal al cap i m´he pres un vas de llet i m´he anat a comprar el diari, i quan he començat a llegir el diari,
només he vist guerres, fam, soldats americans matant a gent i invadint territoris, esqueles, llavors he començat a reflexionar sobre tot aixó i després he pensat que tota la gent no té perque ser dolenta i ambiciosa.
Després he anat a fer un volt i he entrat a un Opencor a mirar coses i a compraar el pa perque era un diumenge i he vist com un noi sospitós entrava i tocava masses coses i els dos vigilants han anat cap a ell i al cap d´uns minuts han entrat dos delinquents pujats en una moto i han trencat la vitrina i han robat tots els articles cars: jocs de play station 2, jocs de game cube, entre altres coses més, i han sortit escopetejats en moto i un guardia els ha perseguit i l´altre vigilant s´ha emportat al jove sospitós al lavabo, jo crec que per pegarlo.


Després he pensat amb el que havia passat i he pensat que aquells dos joves de la moto no haurien entrat a robar si haguessin tingut diners, encara que jo crec que eren uns joves marroquins d´X anys que la vida no els ha afavorit gaire al seu país natal i que han vingut al nostre país a trobar un ofici i no n´han trobat cap i engoixats per tots els seus deutes han entrat a robar a un comerç.


Jo crec que els hauriem de donar més oportunitats a la gent que ve dels paissos del tercer món, però també crec que primer els haurien de donar feina als que són d´aqui,
perque es el seu lloc d´origen.
Però jo crec també que no hi hauria d´haver desigualtats socials al món. Hauriem de ser mes solidaris.
















Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer