Cor teu, cor meu.

Un relat de: flames de bogeria

Cor glaçat no, cor fred.
Cor anhelant escalfor.
Cor pintat de negre.
Cor amb màscares, cor buit.
Cor que no vol sentir.
Cor ferit.
Cor amb necessitat d'amor.
Cor empresonat.
Cor malalt.
Cor necessitat d'un cor com el teu..

Comentaris

  • Unaquimera | 28-12-2006

    El poema evoluciona cap a la claror, cap a la felicitat...
    Tens sort d'haver trobat, després dels anhels, la negror, el fred i el buit, superant ferides i escapant de les presons, un altre cor que et brinda escalfor ( potser aquell altre també té molta, molta, de sort! ).
    Un vers amb paral·lelisme inclòs: ben portat, per cert, des del títol.

    Feia temps que volia tornar a passar per aquí: m'alegra haver-ho fet i veure que encara em queda alguna cosa més per llegir-te.

    Ara aprofito les dates i l'ocasió per enviar-te un desig de tot COR: que tinguis un Feliç Fi d'Any! Cal acabar les coses amb bon peu...
    Unaquimera

  • indefinida | 18-12-2006 | Valoració: 10

    El primer cop que et llegeixo, però no pas l'últim. M'ha encantat directe i sincer.
    Petons

  • buf...[Ofensiu]
    ferran | 18-12-2006

    m'agrada, ets directe, sense enbuts, buf...

  • l'últim vers...[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 18-12-2006

    Cor necessitat d'un cor com el teu..
    és trist necessitar-lo si saps que no el tindràs...però sempre queda l'esperança si es creu en l'il·lusió..

    bonic.

l´Autor

Foto de perfil de flames de bogeria

flames de bogeria

4 Relats

24 Comentaris

4596 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Simplement dic el que penso, el que sento.
Sóc.. qui sóc? algú que busca mirades, paraules, pensaments, melodíes i sentiments per decobrir.
Si voleu qualsevol cosa, em podeu trobar a la seguent direcció: mendo281_4@hotmail.com
I per acabar, si deixeu algun comentari estare molt agraïda.
PD: ho oblidava, regalo somriures a tothom!