La rosa vermella.

Un relat de: flames de bogeria

I la rosa vermella que em creixia al pit, tan bonica, tan feliç, ara s'amaga i es torna de color gris, entre el dolor i la indeferència fan que s'ofegui amb el silenci dels seus crits.
Un adéu no dissolt els sentiments que ella sent, ni amb un "ho sento" es soluciona tot. Uns ulls amb la seva mirada freda, que congela qualsevol cor, sempre observan-la, vigilan-la, ella lluita a favor de l'escalfor d'un petó però fa tant que a perdut l'esperança..
Desde que se sent empresonada ja no vol l'aigua que necesita per sobreviure i l'aire que deixa anar es verí.
..flames de bogeria..

Comentaris

  • Molt dolç[Ofensiu]
    jOaneTa | 22-12-2006 | Valoració: 10

    Hola, primer de tot moltíssimes gràcies per el teu comentari i per creure en mi, gràcies per oferir-te per ajudar-me, gràcies de tot cor.
    Ara vull dir-te que m'encanta com escrius, abans d'arribar a aquest he llegit els altres dos relats però com que estic un poc cansadeta només et comento aquest. Hi ha una frase que m'ha fet returar-me i tornar-la a llegir: "Un adéu no dissolt els sentiments que ella sent, ni amb un "ho sento" es soluciona tot." Te molta raó, m'agrada molt. Seguiré lleginte.
    Un petó fortíssim i aquí em tens per el que sigui.

    jOaneTa

  • m'grada el títol....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 15-09-2006 | Valoració: 9

    ... i la història no m'ha decepcionat, única jejeje!!!
    encantda d llegirte....

    un peto de vidre fort i molt fort""

  • Com un cor amb espines...[Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 10-09-2006 | Valoració: 9

    Que algú deixa després d'un temps...

    Però jo et diria que de les cendres sempre en reneix l'ocell de foc més bonic que l'home hagi pintat mai. Digerir que tot s'ha esfumat es fa difícil però és l'únic camí.
    I sempre queda lluitar i seguir buscant l'estrella escollida d'entre el firmament

    Jo sempre tornu els somriures:)
    Una abraçada molt forta!!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de flames de bogeria

flames de bogeria

4 Relats

24 Comentaris

4592 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Simplement dic el que penso, el que sento.
Sóc.. qui sóc? algú que busca mirades, paraules, pensaments, melodíes i sentiments per decobrir.
Si voleu qualsevol cosa, em podeu trobar a la seguent direcció: mendo281_4@hotmail.com
I per acabar, si deixeu algun comentari estare molt agraïda.
PD: ho oblidava, regalo somriures a tothom!