Casa de muntanya (III)

Un relat de: Sol_ixent
Vaig despertar-me a mig matí, despullada i sola al sofà enmig d'un silenci absolut. Vaig comprovar que ells dormien profundament a cadascuna de les habitacions, també nus. Amb un somriure als llavis, sigil·losament, vaig anar recollint tota la roba que tenia escampada per la casa, em vaig posar la que duia neta, vaig tancar suaument la porta i vaig anar a buscar el cotxe. Abans de donar el contacte vaig agafar el mòbil, que encara tenia una mica de bateria, i li vaig enviar un missatge al G: «Ha estat un plaer, en tots els sentits.»

Quan vaig tenir el cotxe aparcat al pàrquing vaig mirar de nou la pantalla del mòbil i vaig llegir la resposta del G: «El plaer ha estat nostre, preciosa! Una vivència única i irrepetible!».

Un cop a dalt, vaig córrer a desfer-me de la motxilla i de tot el que duia posat i em vaig posar sota la dutxa. Al mòbil endollat al corrent elèctric hi vaig fer sonar la Jane i el seu «Jane B.», intentant allargar una mica més l'experiència. Vaig tancar els ulls i vaig deixar que l'aigua calenta m'humitegés tot el cos, relaxat i amb el tacte dels dos «partenaires» encara sobre la pell i l'entrecuix. Després va venir un somni llarg i reparador per poder recuperar forces per encarar una nova setmana a la Terra.

Al cap de pocs dies vaig decidir desapuntar-me d'aquell gimnàs. Feia temps que tenia al cap provar alguna activitat més relaxada, i el ioga va ser l'opció escollida. El cert és que em va descobrir un món que desconeixia totalment. Actualment m'estic formant per ser-ne instructora!

Comentaris

  • Excel.lent història, amb bona imaginació.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 01-09-2021 | Valoració: 9

    M'agrada molt aquest relat.

    Té bona imaginació i fets inesperats, alhora que és sorpressiu.

    Espero que en el yoga es trobi millor, tot i que abans ja es sentia bé. ¡¡Que exigent!!

    Segueix endavant amb la teva imaginació.

    Ens veurem. Salut!!

  • Bons ingredients[Ofensiu]
    Marnusa | 28-08-2021 | Valoració: 10

    Gràcies per aquest escrit Sol_ixent. M'ha agradat llegir-lo. Has conjugat molt bé els ingredients per crear un entorn eròtic i intimista.

    Salutacions,
    Marnusa

  • Història completa[Ofensiu]
    Prou bé | 21-08-2021

    Els tres relats encadenats tenen tot el que ha de tenir un relat: inici, nus i desenllaç. Totes tres parts estan magníficament plantejades. Les descripcions són vívides seguint un ritme coherent amb el que dius.... té interès i et fa seguir llegint. He gaudit amb la lectura. Gràcies. Amb total cordialitat

  • I seràs instructora...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-08-2021 | Valoració: 10

    M'has impressionat moltíssim, amb aquest relat que al cap i a la fi, continua els altres anteriors. Una eròtica molt delicada i fina, que penetra fins els ossos. Com si estiguera veient-te en la dutxa com l'aigua passeja sobre la teva pell.
    Doncs, pot llegir-me des d'aquest poema, que has llegit, cap a rere que hi ha prou més... de poemes i de relats...
    Gràcies per llegir-me l'últim poema i pel teu amable comentari on em dius "Amor incondicional".
    Un suau salut...
    PERLA DE VELLUT

  • Les cançons[Ofensiu]
    Sol_ixent | 20-08-2021

    Per si us ve de gust buscar i escoltar les cançons a les quals faig referència al segon i al tercer relat, són:

    Jane Birkin et Serge Gainsbourg - Je T'aime,...Moi Non Plus
    Jane Birkin - Jane B.

    *Pertanyen al disc: Jane Birkin & Serge Gainsbourg.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

141 Relats

441 Comentaris

129953 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)