Carta urgent a la meva inspiració

Un relat de: annah

Has marxat, m'has abandonat deixant el meu cor i el meu cap sense cap idea, ni un títol del què podria ser un autèntic poema, ni una trista cançó...
T'he fet alguna cosa? Per què marxes així, sense donar cap explicació?
I pensar tot el què he fet per tu...
Quants cops he abandonat el què estava fent per tu? No ets l'únic que tinc a la vida, tinc moments per tu, i d'altres per altres coses. Però tu solament et presentes quan menys et necessito. Estic ocupada però a tu tan et fa... saps que ho abandonaré tot per no perdre't, i m'obligues a estar per tu.
Quants cops m'he aixecat al mig de la nit perquè m'has desvetllat il·luminant-me amb una de les teves brillants idees?
Però per a tu, sembla que això no significa res... Te n'has anat quan més et necessito. He de buidar tot el què tinc al cap i el cor, tot el què sento, però necessito la teva ajuda. Torna siusplau!

Anna

Comentaris

  • La inspiració..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 20-07-2005 | Valoració: 10

    uaaala tia quina passada! xD i dius que no tens inspiració? Com xana el escrit, oleee tia! Que bo!^^ Està molt wapo!:)
    Doncs pfff jo fa tant i tant q no tinc inspiració, sa idu de vacançes i no kiere volver... wenuuu!xD
    Nah tia que m'ha aradat, és molt divertit!

  • i la inspiració...[Ofensiu]
    Capdelin | 06-05-2005 | Valoració: 10

    et contesta:
    estimada anna:
    no, no m'he anat, estic, visc dintre teu. Però jo també tinc dies i dies en els que em quedo en blanc... realment no existeixo, només acompanyo vivències, quan més tràgiques millor... Sóc com un voltor, m'alimento de llàgrimes, de decepcions i alguna vegada, d'amor...
    No, no tinc una hora determinada, potser actuo en el lavabo, en tren o en un avió...
    Si vols que t'inspiri... deixa la monotonia (no la soporto!) i vessa llàgrimes, estima i no apaguis la imaginació...
    Un petó i una abraçada de tot cor!!!!