Candidates municipals Alacant 2019

Un relat de: Marmara
Es parla aquests dies d'Emilia Caballero com a possible candidata de Podemos. Però n'hi ha reticències d'Esquerra Unida i de Podemos.
Quina és la meua opinió com a feminista revolucionària?
Primer: Emilia Caballero és una dona del règim, vinculada al PSOE i a l'espanyolisme ranci, tenyit una mica de morat.
Segon: És una dona amb un historial dubtós: feminista d'ocasió, el seu pas per la Sindicatura de Greuges no ha deixat res de res.
Tercer: Com a candidata de Podemos serà una quinta columna del PSOE.

No estem per a baines. Pertoca demolir el règim. Pertoca la república i el dret d'autodeterminació. Pertoca derogar de la Constitució-fem del 78. Pertoca donar passos ferms cap a un nou pacte constitucional on les dones vegem reconeguda plenament la nostra capacitat com a subjecte polític autònom, sense la més mínima concessió al patriarcat o a l'Església. Amb el nostre propi poder polític, el nostre sistema judicial i els nostres principis, suprimint d'una vegada per sempre el patriarcat i les seues eines. En primer lloc suprimint la separació publico-privat, verdadera presó per a la dona.
Per tant, Emilia Caballero serà un obstacle al desenrotllament necessari de la nostra revolució, la primera verdadera de la història.
I baixant al tàctic: Aquesta "señora"; perjudicaria la possibilitat de canvi real a Alacant, que vindrà de la mà del feminisme revolucionari i del Compromís amb les llibertats nacionals dels Països Catalans.

I per acabar. Gràcies a les xiques de la Xarxa Feminista d'Alacant, si no inventores almenys divulgadores del meravellós i necessari concepte de "madrijosa" (pejorativament: mare filla esposa), plenament aplicable a l'esperit d'esta cloquejada pre-candidata de Podemos. Cal traduir-ho al valencià com "mafiosa"? (disculpeu la broma).

Comentaris

  • pregunta[Ofensiu]
    Carles VM | 13-09-2018

    Hola,
    Com que parles a favor de les feministes, m'agradaria preguntar-te algunes coses.
    A) creus que homes i dones, genèticament (no parlo de culturalment) son totalment igual en gustos i aficions?
    B) fa 40 anys, ara, a Suècia i al Marroc, estudiant enginyeria hi ha menys d'un 20% de dones. I no augmenta malgrat l'immens canvi en tema "alliberament". Per a tu què és igualtat? que si una dona vol fer enginyeria no ho tingui ni més fàcil ni més difícil que un home, o posaries quotes facilitant a les dones i dificultant als homes de forma que arribin al 50%?
    C) Si opinessis això del 50%, també s'han de posar quotes als estudis de metge perquè arribi al 50% els homes (ara estan al 30%, contra el 70% de dones)? i jutgesses? i minaires? i soldats?
    D) Fa un temps va sortir un estudi que deia que menys del 30% dels premis de literatura se'ls donava a les dones. Però no informaven de quantes candidates hi havia. A l'estudi insinuaven que no les hi donaven premi perquè eren dones. Llavors exigien quotes de premis per a dones. Independentment que el 10% de les obres presentades fossin de dones, elles havien de guanyar el 50% de premis. Estàs d'acord amb això o estàs d'acord en que la gent presenti les seves obres amb pseudònim de forma que el jurat no sàpiga si l'autor és home o dona i així assegurar objectivitat?

Ajuda'ns amb un donatiu

Ajuda'ns a pagar el manteniment de relatsencatala.cat Qualsevol aportació és més que benvinguda:

l´Autor

Marmara

1 Relats

1 Comentaris

113 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor