Boníssim

Un relat de: Homo insciens
Un dia vaig escriure un microrelat boníssim. Enginyós, concís i amb sentit de l’humor. Cada cop que me'l llegia em pixava de riure i pensava “Que bo és!”. Cofoia el vaig compartir amb els col·legues. Va resultar que no l'entenia ningú... Al principi em vaig sentir decebuda, però quan me’l vaig tornar a llegir em vaig pixar de riure. “Que bo és!”, vaig pensar.

Comentaris

  • M'encanta[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 05-10-2021 | Valoració: 10

    M'encanta! M'hi sento molt identificada! I escrius molt bé!

  • Riure és triomfar[Ofensiu]
    Canela fina | 20-08-2021

    I si algú no l'entén... a la merda!
    És genial quan et fas riure a tu mateixa, només per això ja val la pena haver-ho escrit!
    Escriure ens fa lliures i riure encara més, una abraçada :)

  • Bona vesprada Homo insciens...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-08-2021


    Hola Homo insciens: 'Ultiment he editat un poema nou. T'invite, quan tingues temps, a la meua pàgina. Per si de cas se t'ha passat. Ja em diràs quan pugues. Gràcies... i que tingues una feliç vesprada.
    Salutacions.

  • Allò que no escrivim[Ofensiu]
    Iona | 16-08-2021

    Quan escrivim, molts cops deixem dins nostre, sense ser-ne conscients, algun element important. Quan rellegim el relat no ho percebem perquè nosaltres sí que el tenim present. És quan algú altre el llegeix i no percep el mateix, quan ens n'adonem.

  • Qué hi farem...[Ofensiu]
    Magdala | 15-08-2021

    Qué hi farem. A mi també em passa, i els dies negres penso que no l he expressat com calia, i els dies blaus alló de que ha d haver hi de tots colors. Jo no he aconseguit acabar "Mirall trencat" i no puc entendre que hi hagi algú al que no li agradi "Cien años de soledad" . De totes maneres una vegada em van dir que al escriure jo tenía al meu cap més informació que la que deixava a la historia. També passa. M ha agradat la teva reflexió.

  • A mi també em passa.[Ofensiu]
    kefas | 13-08-2021


    De vegades encara és millor, escric un relat trist i sentimental i hi ha lectors que es descollonen

  • No està malament com a relat, malgrat ser una mica massa breu.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 12-08-2021

    Bon reat, Homo incens; sense cap doble llenguatge.

    Aquest relat mostra, segur que entre altres coses, això:

    1) Els gustos son diferents segons cada persona. Hi ha gent a qui li agraden els vasos mig BUITS i no per això han de ser pessimistes. O dit d'una altra manera, mai plou a gust de tothom.

    2) Si a tu et diverteix un determinat relat, ¿perquè no rellegir-lo a soles, pensi el que pensi, si cal, la resta de la humanitat? Diu un refrany que quan estàs sol pocs delictes pots cometre (me l'he nventat jo, aquest refrany).

    Bé, ens veurem, relatamic!!!

  • És per riure, O no?[Ofensiu]
    Prou bé | 11-08-2021

    Errors a l'escrit: és que crec que el més important i principal és que el que escrivim ens agradi a nosaltres mateixos! Potser també aixó que dic és per pixar-se de riure!

  • No fa riure, O, sí?[Ofensiu]
    Prou bé | 11-08-2021

    És que crec que el més important i principal és que el que escrivim ensxagradi sobretot a nosaltres mateixos! També escriure això que dic...O no

  • Satisfactori relat: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-08-2021 | Valoració: 10

    Excel.lent relat que quasi em pixe damunt. Senzill i amb bon humor sa.
    Ja ja ja ja ja ja.....
    Saluts

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32897 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància