Pols d’estrella

Un relat de: Homo insciens


—Entenem els teus dubtes. Voldries conèixer les arrels. Els orígens. Els perquè. Som així les persones, necessitem saber d’on venim per reafirmar la nostra individualitat.

Tot i que a mi m’agrada pensar que un és d’allà on se sent estimat. Vull dir que no són importants les nostres diferències: el color de la pell, els trets facials, ni tan sols la sang. Així és com hem volgut que ho sentissis sempre, filla.

Diré més, ens mirem el món com si fos la gran cosa, però pensa-ho bé, fa milers de milions d’anys, l’univers era només una guspira diminuta que contenia tota la matèria. Ni tan sols existien les galàxies i les estrelles. T’ho imagines? Res. I, de sobte, bum!

Tots, cadascun de nosaltres, provenim de la mateixa amalgama d’elements formats per culpa de la gran explosió! Així doncs, Helena, reina, no podríem dir que, en realitat, tots som fills de les estrelles?

 

—El que vol dir el pare, filla meva, és que t’estimem moltíssim i t’ajudarem en allò que necessitis per descobrir qui són els teus pares verdaders.

Comentaris

  • Ben travat![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 15-02-2024 | Valoració: 10

    Un relat tendre, emotiu fins i tot, però també és àgil i molt ben construït, amb dues una preguntes i dues respostes has construït tota una història familiar amb adopció inclosa.
    Enhorabona, i sort
    Fins aviat,
    Neus

  • Curiós relat. Està bastant bé.[Ofensiu]
    histories_medievals | 17-11-2023 | Valoració: 8

    El teu relat em sembla bé, però, lamentant-ho molt, no l'he entès molt, ho sento.

    Un relat d'una dona que pregunta pels seus orígens, uns pares que li expliquen que és pols d'estrella i, al final, li asseguren que ajudaran a ella a trobar els seus pares biològics. A primer cop de ment és tot el que he vist en el relat. Perdona si potser ho he entès malament o insuficientment bé.

    Almenys, és un relat bastant entretingut i maco, potser en el futur t'hauria de visitar més.

    Salut, Homo insciens!!!

  • Fills de les estrelles. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-11-2023 | Valoració: 10

    Un relat molt ben treballat i que ve a dir que tots naixem de les estrelles. La filla teua és d'una altra dona.
    Gràcies per compartir les teues idees enginyoses.
    Ets molt intel·ligent.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • La realitat i l'origen[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 17-11-2023 | Valoració: 10

    té diferents criteris, i tu els has sabut confluir d'una manera molt encertada, aconseguint un bon relat, i un final original i inesperat. Enhorabona Homo insciens.

    Bona sort.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32833 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància