AmorS

Un relat de: Sol_ixent

Amors que vénen i marxen tant ràpid que ni te n'adones.

Amors que haguessin pogut ser, però que per coincidències de la vida, mai arriben a bon port.

Amors que per molt que passin els anys, sempre perduraran.

Amors platònics, compartits amb mitja humanitat.

Amors passatgers, fruit d'una simple mirada o d'un somriure sincer.

Amors difícils d'oblidar, per molt que et pesi.

Amors encara per descobrir, que potser trigaran a aparèixer.

Amors en principi ignorats, però al cap del temps adorats.

Amors... què seria la vida sense ells?

Comentaris

  • Figurativa o plàstica i molt dolça[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 07-02-2007 | Valoració: 10

    Aquesta és la manera que em surt de descriure aquest AmorS. És molt descriptiva, reflecteix amb molta senzillesa o concisió allò que és, en veritat, l'amor. I no només allò que és, sinó, alhora, la seva transcendència sobre les persones.

    És una prosa poètica gens barroca. Austera, fins i tot. Però l'austeritat s'agraeix sovint, perquè massa vegades sobren paraules per dir quelcom que, d'altra banda, pot quedar difuminat per una "sobredosi" d'adjectius i substantius.

    Amors que vénen i van. Que haguessin pogut ser. Que perduraran. Els platònics, ben curiosos i tan humans com qualsevol altra qualitat que se'ns pugui atribuir. M'agrada especialment, i per raons personals, ho admeto, la penúltima estrofa.

    En resum, no calen més paraules. És això, l'amor. És la pròpia vida. I descriure-la d'una manera tan cadenciosa, concisa i des d'un prisma de "subjectiva objectivitat" és un mèrit. Gràcies per fer-nos-en partíceps.

    Aviat se sabrà la llista de seleccionats pel llibre de relats: et desitjo molta sort. Una abraçada molt forta i... m'apunto això del 99. Per mi, passar del 99 al 100 va ser quelcom d'especial. Espero que també tinguis aquesta sensació.

    Una forta abraçada!!!

    Vicenç

  • amelie | 06-02-2007 | Valoració: 10

    no t'havia llegit mai i... m'ha agradat molt aquest relat! així que tornare aviat :)
    m'agraden les llistes

  • M'he quedat meravellat!!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 06-02-2007 | Valoració: 10

    Amors, amors...

    N'hi ha de tantíssimes classes i tipus...

    Qui pot descriure'ls tots??

    Trobo que el teu relat descriu molt bé les classes d'amors i desamors que hi ha. No els descrius tots, però ets "molt aguda".

    Felicitats!!!

  • Grans veritats[Ofensiu]
    yurtum | 05-02-2007 | Valoració: 8

    està molt bé aquest relat. Has fet una molt bona mirada al camp de l'amor i està claríssim que existeixen tots ells. M'ha agradat especialment els versos de l'amor ignorat però després adorat. Ho dic per experiència pròpia.
    M'ha fet pensar.
    Gràcies i segueix així

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

141 Relats

441 Comentaris

130007 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)