Amics

Un relat de: ATZAVARA

Busco un recolzament, una mirada, un somriure, busco la comprensió.
Aquella que només vosaltres em podeu donar, ningú més.
En moments d'alegria tots hem rigut i en els moments tristos ho hem compartit.

Hem crescut junts, uns al costat dels altres..fins i tot quan hem estat allunyats, ens teníem.

Recordo aquelles llargues tardes d'estiu, quan teníem tot el temps del mon..i no sabíem com omplir-lo, però estàvem junts.
Per tot allò explicat i compartit. Tots el secrets deixats anar, un darrere l'altra..això en fa pensar en que si l'aire pogués transportar les paraules, potser les portaria allà on haurien d'estar, en algun lloc o al costat d'algú.

I les rialles de quan ens sentíem feliços i bé, era genial, ja podien ser per alguna tonteria o per alguna cosa que ens feia esclatar, perquè això ja no importa, estàvem allà, ens teníem i ho compartíem.

Pels primers amors, aquells que a tots ens han fet somniar, que ens han fet sentir allò molt endins, però també a molts ens han fet plorar, i entristir-nos.
Tot això explicat i comprès.
Quan passa això et sents més acompanyat, més ple, desapareix la buidor.

També van venir els problemes, cadascú tenia els seus. I els hem compartit, a vegades amb delicadesa i por. Por de que allò que per nosaltres era molt gros, per l'altre podia ser banal..però hem estat allà, i ens hem ajudat, fent veure que es pot tirar endavant. Sobretot si hi ha algú en qui confiar.

I les nits? Quantes nits compartides plenes de rialles! aquelles nits q comencen en un tranquil sopar, i acaben ves a saber per on!..i el dia següent mentre ho anem recordant, anem rient uns dels altres.

És agradable saber que sempre hi ha un telèfon que marcar per sentir aquella veu a l'altre cantó, sigui per riure, per plorar, o simplement per passar l'estona. Podem estar hores parlant per telèfon, i trobar-nos al cap d'una estona..i seguir parlant....és fantàstic!

Ara tots hem crescut, cadascú ha agafat el seu camí. I queden molt lluny tots els moments viscuts. Però seguim allà, ens podem veure, ens podem sentir..i per molt que passi el temps, seguirem allà.

Per tot això i per tot el que ens queda encara, un llarg camí per endavant, ple de sorpreses, d'alegries, de tristeses...però hi serem.

Seguirem allà, el telèfon podrà seguir sonant, encara podran haver-hi nits esbojarrades, xerrades d'aquelles que al acabar ja no saps perquè havia començat, i fins i tot alguna enrabiada, que no durarà més que uns dies.

Per tots nosaltres i pels que vindran!

Comentaris

  • Visca l'amistat[Ofensiu]
    mimí | 01-07-2007 | Valoració: 8

    que maca que és l'amistat, i que bé, com sempre descrius els sentiments. Segueix així i publica, no t'aturis.
    petons

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de ATZAVARA

ATZAVARA

41 Relats

162 Comentaris

50032 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Per expressar tot allò que sento...escric!!

M'agraden les paraules, perque amb elles puc crear!

Escriure és...el millor per fugir, per inventar, per crear, per somniar, per imaginar, per esbargir...

Potser és l'enyor allò que ens fa sentir, allò que ens fa tirar endavant, per algun dia, tornar-ho a sentir.....


MESTRE D'AMOR

Si en saps el pler no estalviïs el bes
que el goig d'amar no comporta mesura.
Deixa't besar, i tu besa després
que és sempre als llavis que l'amor perdura.

No besis, no, com l'esclau i el creient,
mes com vianant a la font regalada.
Deixa't besar -sacrifici fervent-
com més roent, més fidel la besada.

¿Què hauries fet si mories abans
sense altre fruit que l'oreig en ta galta?
Déixa't besar, i en el pit, a les mans,
amant o amada -la copa ben alta.

Quan besis, beu, curi el veire el temor:
besa en el coll, la més bella contrada.
Deixa't besar i si et quedava enyor
besa de nou, que la vida és comptada...

Joan Salvat Papasseit

si voleu compartir paraules: mpassolas@gmail.com