Amics sempre units

Un relat de: Richy_llibres
Fa molt de temps que no veig els meus amics. És per això que quan vaig veure un estel fugaç, vaig demanar per desig «que els meus amics i jo estiguem sempre units».
I el desig es va fer realitat, tot anava bé! Els meus dos amics van aparèixer a casa meva (cosa que van trobar d'allò més estrany, ja que un estava veient una pel·lícula amb la seva parella, i l'altre estava conduint un cotxe).

Després d'intentar explicar-los com havien aparegut a casa meva, van quedar-se a dinar.

Vam xerrar durant molta estona, però després, la cosa es va complicar, perquè el desig només acabava de començar. Aquell dia ho vam passar molt malament… De cop i volta, el cap, els braços i les cames dels meus amics, es van ajuntar amb els meus. Primer no ho van acceptar, però ara ja sí. Ara estem bé, així… Oi que esteu bé, aquí?

—Sí, sí.
—Quan puguem sortir d'aquí, rebràs de valent.

És per això que ara soc una persona amb tres caps, sis braços, i sis cames. I és per això que s'ha de vigilar amb el que es desitja. Ara que… prefereixo quedar-me així per no rebre de valent.

Comentaris

  • L'amistat no pot ser fugaç![Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 26-09-2023 | Valoració: 7

    Parlar de soledat i de el valor de l'amistat i com el desig no sempre és el millor en la nostra vida, en un relat esbojarrat i molt ben tramat, que ens aportes amb humor, que amaga la tristesa del protagonista que cerca l'amistat encara que sigui forçant als seus amics.

  • L'amistat no pot ser fugaç![Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 26-09-2023 | Valoració: 7

    Parlar de soledat i de el valor de l'amistat i com el desig no sempre és el millor en la nostra vida, en un relat esbojarrat i molt ben tramat, que ens aportes amb humor, que amaga la tristesa del protagonista que cerca l'amistat encara que sigui forçant als seus amics.

  • Un altre cop...[Ofensiu]
    Cesca | 18-09-2023 | Valoració: 10

    Noi, em deixa parada l'habilitat que tens per plasmar situacions impossibles i esbojarrades de manera tan "natural".

    Un plaer!

  • Unió i disbarats[Ofensiu]

    Bon dia, Richy_llibres:

    Un relat àgil i ben aconseguit que demostra que en literatura es pot aconseguir tot el que s'imagina.

    Fas servir el recurs de l'humor perquè el desig s'ha complit literalment i, a més, el personatge no vol rebre per part del seus amics, cosa que entenc, perquè no deu ser massa còmode fer vida així: sense intimitat i amb dificultats per desplaçar-se.

    Continua escrivint i creant relats com aquest.

    Una abraçada,

    Helena

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

85 Comentaris

5006 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres