A estones veig llum en un buit existencial

Un relat de: Ininde
A estones veig llum en un buit existencial. Tracto d'arribar-hi , encara que no sé com, ja que en aquest lloc no hi ha moviment. Com puc creure en la salvació si no hi ha res de res? Miro al meu voltant i no hi veig res. Intento palpar el que m'envolta, però no puc. Els meus sentits no serveixen per a res. Què sóc llavors? Què és un cos suspès en el buit? Encara que a estones veig aquesta llum. Hi ha llum en el buit existencial. I gràcies a això sé que hi ha esperança. Però com puc arribar a aquesta llum? Com puc arribar a salvar-me? Estic suspès, immòbil i sense fer res. Mirant a un punt que no existeix, ja que no hi ha res de res. Només aquesta llum. D'on prové aquesta llum? Què l'origina? I el més important, com arribo a ella? No sé què fer. No sé quin serà el meu proper moviment, si és que algun dia hi haurà algun. Em quedaré així per sempre? En aquest lloc no sé res de res. Sóc un complet ignorant. Només sé que hi ha una llum, en algun lloc. Com ho sé? No tinc ni idea. No la veig, no la noto. Només sé que hi és, en algun lloc d'aquest buit existencial. Què he de fer? No puc fer res. Ho intento. M’esforço, però és completament inútil. Estic suspès en un buit existencial, i d'algun lloc surt una llum. No sé quan porto aquí, ja que tampoc no existeix el temps. Tampoc sé com vaig arribar aquí. No sé res de res. L'únic que sé és que estic en un buit existencial i que, en algun lloc, hi ha una llum. Com arribar a aquesta llum? He d'arribar a aquesta llum? I si m'enganyen? Però qui? Hi ha més gent com jo? Hi haurà més gent suspesa en aquest buit existencial? Però jo només noto aquesta llum. No noto res més. Estic sol, ningú em vol enganyar. He d'arribar a aquesta llum. Però no sé com. Tracto d'arribar-hi, però no aconsegueixo res. No passa res de res, perquè tampoc sé que faig. Sempre hi ha el mateix. Jo suspès en un buit existencial i aquesta llum.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer