19:54

Un relat de: Baiasca

19:54 Estava davant d'un paper en blanc

19:55 No se m'acudeix res per escrirue

19:57 Deu ser que tinc són

19:58 M'en vaig al llit

19:59 Potser demà tindré la ment més clara

10:00 Em torno a asseure davant el paper

10:01 No, no, no és com sempre. El boli no corre com per una pista d'esquí! Més ben dit, le idees no corren! Res no corre

10:02 Massa temps lliure, aixo és el que em passa, massa tele, massa tonteria, massa ganduleria. De tant fotre el pallús, se m'ha assecat el cervell!

10:03 Això és horrible, no puc més. Si no tinc idees, tampoc podré transemtre que sento no podent escriure. Ara resulta que se m'ha oblidat expressar-me. Ara resulta, que no em se comunicar, que les paraules han perdut el significat...

10:03 Serà que m'he tornat idiota. Potser és per dormir massa entre coixins suaus, i edredons tous.

10:04 Em sembla, que no se sentir!

10:05 Si això, ja no se sentir.

10:06 Però ara... Si, sento l'horrible que és no sentir res. Em contradic, ja ho sé.

10:06 Escriure, escriure, si ja sé què escriure

10:07 Merda! El boli no em funciona!

Comentaris

  • Quanta raó!![Ofensiu]
    Mai | 09-06-2005 | Valoració: 8

    Oh, Déu meu! És el mateix que em passa a mi. Se m'ha assecat tan el cervell que ja no me'n queda, s'ha perdut entre el no res.

  • 09:56[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 09-06-2005 | Valoració: 10

    bé , molt bé.
    ORIGINAL, NOVES TÈCNIQUES D'EXPRESIÓ

  • Molt bo![Ofensiu]
    Sanke85 | 08-06-2005 | Valoració: 10

    Bé ja saps que has de fer un altre dia no? comprar molts bolis i si l'inspiració no et ve, un "truc" que funciona a força gent es no escriure sobre un full en blanc, sinò de colors, perquè es veu que així incita més la teva creativitat, si ho proves algun dia ja em diras :)

    Respecte l'escrit m'agradat molt de debó, al final m'he rigut molt, es fresc, original... en definitiva diferent.

    Una abraçada ben forta:
    Sanke85

  • Molt original![Ofensiu]
    Josep Clínez | 01-01-2005 | Valoració: 9

    Has complert una teoria ke jo akustumu a gastar molt: si no saps com escriure, escriu ke no saps kom eskriure. Es molt ona idea, aixi sempre pots fer algu. T'akabo de deskubrir i m'has impressionat amb el teu estil, està molt ben estructurat. Però, si vols una crítika konstruktiva, et diré que els teus títols no estan massa ben escollits. Per exemple, en ves de 19:54 haguessis pogut posar "Cròniques d'un dia en blanc" o algu així, m'entens, no?

    Wenu, wapa, res més per ara, et deixo el meu email: josclimar@hotmail.com. a10

  • Aliena, que els bolis són barats![Ofensiu]
    ismael | 01-01-2005 | Valoració: 8

    Hola,
    m'agrada el teu relat perquè manté el mateix estil però la fi et despista del tot. Al mateix temps, dóna un gran consell: com més t'ajeus més et costa tornar a arrancar.
    Per si un dia et succeeix el mateix però tens boli, una teoria zen: si comences quelcom i no et surt, deixa-ho i torna a provar-ho més tard.
    Jo ho utilitzo per ajudar la creativitat en l'escriure. Procuro escriure cada dia 10' o 15' seguits sense separar la punta del boli del paper, començant amb qualsevol paraula que em volti pel cap; després pots escriure d'altres coses. Si dubtes un parell de segons, concentra't. Si dubtes més, deixa-ho pel vespre o pel dia següent. Prova-ho!
    Encantat i fins una altra,
    Ismael.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97557 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com