Vivim en QUOTIDIANEITAT

Un relat de: Joan G. Pons
La Quotidianeitat es alló que fem de manera habitual, cada día, i normalment de forma repetitiva.
Vivim la Quotidianeitat i recomanable evitar que els dies siguin massa repetitius. Cal vigilar la rutina que es menja la novetat en el viure.
Com fer-ho ?
Caldria considerar, provocar, una onada d'aire renovador parcial, no total, a les activitats o moments quotidians.
Una referència . Jo com persona, cada día, quan em llevo sóc el mateix però en la realitzacions del llevar-me, rentar-me, vestir-me, esmorzar...puc incloure variants diferenciants, canvis, que aportin novetat, i sentir-ho aixì.
Aquestes sensacions, renoven les rutines.
Animo a experimentar-ho...i també, important, en el nostre estat d'ànim quotidiá.
El BON DIA quotidià, una estrena engrescadora positiva.

********************************************

Comentaris

  • Noves sensacions[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-09-2023

    És cert que ens solem acomodar a la quotidianitat i ens podem prendre moltes sensacions noves que ens poden enriquir.

    Una bona proposta Joan.

    Rosa.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 31-03-2022

    Agraeixo el teu comentari, Prou bé.
    Salutacions.

  • Viure com sigui, però viure[Ofensiu]
    Prou bé | 30-03-2022

    Una reflexió interessant complementada amb els comentaris. El dia a dia, quotidià, rutinari, potser no el valorem prou positivament. Rutina no vol dir avorriment. Avorrir-se és una altra cosa! Crec!
    Amb total cordialitat

  • Renovar-se totes les dies...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-03-2022 | Valoració: 10

    Imposa que hi ha ànim per a seguir vivim. Viure al dia és necessari per a no caure en les rutines.
    La quotidianitat acompanya sempre en el dia a dia. És la continuïtat Crec que és així la paraula que has posat en el títol, hi ha una errada.

    Bé està, amb molta originalitat.

    Ara tinc un nou relat editat, quan pugues i tingues temps. Gràcies.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Un exemple[Ofensiu]
    Soleilsi | 28-03-2022 | Valoració: 10

    L'exemple el veig amb el poble ucrainés. De cop I volta I sense la seva voluntat la seva rutina s'ha trencat. Em poso un instant a la seva pell i donaria el què fós perquè la quotidianitat del dia a dia tornés al més aviat possible.
    Imprevistos volguts Sí , imposats NO !

  • Va bé...[Ofensiu]
    Soleilsi | 28-03-2022 | Valoració: 10

    La quotidianitat va bé trencar-la? Un sí rotund! Però molts cops també va bé abraçar-la I que es quedi amb nosaltres.

Valoració mitja: 10