Viure

Un relat de: Parsimonia

M'he deixat la pell per anar despullat, teixia un somni de vents una tarda d'octubre.

Rentí l'ànima al fang de l'última tarda que vam jugar al barranc.


Ofeguí un glop d'aire.


Després,

he fet, he fet, he fet.

Comentaris

  • AnNna | 31-05-2008

    només tens aquest penjat?!

    ualee!

    jo que venia a xafardejar per aquí, després de veure't voltar amb tota la parsimònia per Premià!

    no anem pas bé, xato, eh! quèva, si que anem bé! encantada d'haver-te conegut :)

    a veure si ens veiem a les properes, també, tot i ser de comarques!


    petó petó petó!

  • poemes il.lustrats[Ofensiu]
    poemes il.lustrats | 15-04-2008

    En nom de l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt voldria donar-te les gràcies per la participació en aquesta Segona Edició de Poemes il·lustrats.

    Vull felicitar-te, doncs aquest poema ha estat escollit per a ser il·lustrat.

    I també informar-te que el dia 31 de maig de 2008 està previst fer una trobada de "relataires" a Premià de Dalt -El Maresme- en el decurs de la qual es farà lliurament a tots els autors i a tots els artistes, tant de la primera com de la segona edició, d'una còpia de l'obra.

    Voldríem que ens hi acompanyessis.

    De mentre, les obres han estat exposades a la Biblioteca Jaume Perich des de l'1 al 15 d'abril de 2008.
    A partir del dia 16 passen a formar part de tot el conjunt que s'exposa a la Sala d'Actes de Can Figueres.

    Per poder-nos posar en contacte amb tu, t'agrairia que m'enviessis un mail amb les teves dades (nom i correu electrònic) a l'adreça:
    associacio.artistes@gmail.com
    i així podré informar-te del programa d'actes del dia 31 de maig.

    Rep una cordial salutació.

    Montse Assens / mar
    Associació d'Artistes de Premià de Dalt

l´Autor

Parsimonia

3 Relats

14 Comentaris

4081 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Vaig nàixer l´abril de 1986 a Vandellòs. Entre d´altres coses, escric; o escric, i altres coses.

Últims relats de l'autor